تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در اهواز رونمایی شد

مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» نوشته اکرم اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اهواز رونمایی شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری برکتاب « تنها گریه کن» روایت زندگی اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان به قلم اکرم اسلامی صبح امروز 30 آبان ماه در کتابخانه مرکزی خوزستان گفت: باید بتوانیم راه شهدا را در عرصه بین المللی با عزت پیش ببریم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم زیرا ما در استانی زندگی می‌کنیم که پایگاه مقاومت کشور و کربلای ایران شناخته شده است.

رضا نجاتی افزود: مردم این استان در دوران دفاع مقدس در گوشه و کنار مناطق مرزی با رشادت و فداکاری‌ها و حضور مستمر در خط مقدم توانستند دشمن را به عقب برانند. رسالت امروز ما به نگارش درآوردن این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها است. اگر همه زوایای دفاع مقدس به نگارش درمی‌آمد بی شک باید کتابخانه بزرگی برای حفظ این آثار تاسیس می‌شد؛ زیرا جهاد و منش رزمندگان نیز یک کتاب بود.

وی پیروی از شهدا و خط سرخ شهادت را وظیفه همه مسئولان دانسته و بیان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند با عملکرد مطلوب نسبت به درد و رنج مردم حساس و همراه شوند در این صورت می‌توانند دین اخلاقی خود را ادا کنند.

نجاتی مستند نگاری آثار جنگ را از ارکان مهم حفظ دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: کتاب‌هایی که در عرصه دفاع مقدس نگاشته می‌شوند تنها برای قرائت کردن نیست بلکه باید در عرصه فرهنگ آثار و مستنداتِ دفاع مقدس آنچه را که به‌دست می‌آوریم تلاش کنیم به عنوان نقشه‌ی راهی برای تعالی در استان و کشور به کار ببندیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا