در نشست مدیران ارشد شرکت نفت و گاز اروندان و جمعیت هلال احمر استان خوزستان زمینه های همکاری و هم افزایی میان دو مجموعه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط  عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی از تعامل میان شرکت نفت و گاز اروندان با جمعیت هلال احمر استقبال و برای همکاری با این سازمان در راستای مسئولیت های اجتماعی تعریف شده در سیاستهای شرکت ملی نفت ایران اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی استان خوزستان و بروز حوادث طبیعی نظیر زمین لرزه و سیل، گفت: صنعت نفت همواره تلاش نموده تا در اهتمام ویژه به مسئولیت های اجتماعی و همکاری و همراهی با دستگاه های اجرایی و امدادی استان نقش تاثیرگذاری ایفا نماید که نمونه بارز آن در پیشگیری از کاهش تبعات ناشی از سیلاب در سال های اخیر و کمک در بازسازی مناطق آسیب دیده براثر این حوادث بود.

عذاری اهوازی همچنین به مشکل کم آبی در برخی مناطق استان در تابستان گذشته اشاره کرد و  افزود: در این ارتباط نیز نفت و گاز اروندان همسو با دیگر دستگاه ها نسبت به خدمات رسانی به مناطق و روستاهای پیرامونی تاسیسات اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: این شرکت در اجرای برنامه ها و دستورالعمل های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران افزایش مشارکت های اجتماعی و ایفای نقش بیش از پیش در بهبود زیر ساخت ها و محرومیت زدایی در گستره مناطق عملیاتی شرکت را در  دستور کار دارد.

در این نشست دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تشریح وظایف و مسئولیت های هلال احمر، همدلی و همکاری همه مجموعه ها، دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران در جهت ارائه خدمات مطلوب در استان را مورد تاکید قرارداد.

وی با ابراز خشنودی از توسعه همکاری با شرکت نفت و گاز اروندان و تبریک انتصاب آقای عذاری اهوازی به عنوان مدیرعامل این شرکت افزود: از مواردی که می توان با همکاری این مجموعه ها در آن نقش ایفا کرد توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات در قالب پروژه های محرومیت زدایی است که جمعیت هلال احمر در این ارتباط اعلام آمادگی می نماید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا