تزریق ۴ میلیون دوز واکسن در استان خوزستان ؛ لزوم مشارکت بیشتر دانش آموزان در واکسیناسیون

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از وبدا خوزستان ، دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هم اکنون ۱۳ شهر در خوزستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهر در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند . دو شهرستان رامهرمز و خرمشهر که در هفته قبل در وضعیت زرد قرار دارند با افزایش شمار بیماران ، این دو شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

ابول نژادیان بیان کرد : تاکنون حدود ۴ میلیون دوز واکسن در استان تزریق شده و پوشش واکسیناسیون حداقل یک دوز در جمعیت بالای ۱۸ سال استان ۷۰ درصد می باشد. ۴۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

وی افزود : پوشش واکسیناسیون در جمعیت دانش آموزی استان نیز ۵۶ درصد است که مطابق اعلام آموزش و پرورش با توجه به بازگشایی مدارس در آذرماه بایستی سرعت واکسیناسیون در دانش آموزان بیشتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد : دو شهرستان در استان کهگلویه و بویراحمد در همسایگی بهبهان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند که میبایست در این منطقه توجه جدی صورت گیرد.

ابول نژادیان گفت : وضعیت واکسیناسیون در شهرستان های شوش و شادگان چندان مطلوب نبود که با تلاش همکاران در این شهرستان ها سرعت واکسیناسیون بالاتر برده شد

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا