شعله های آتش با تازیانه آتش نشانان اهوازی خاموش شد

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰عملیات اطفا حریق و امدادی در۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و سوم مهر ماه سال جاری ساعت ۱۳و پنج دقیقه حریق در طبقه بالای مغازه قصابی در منطقه زیتون کارمندی خیابان حجت به علت بی احتیاطی در جوشکاری توسط آتش نشانان مهار شد.

وی افزود؛ مهارحریق منزل مسکونی ساعت ۱۴و ۵۸ دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان ۹ سپاه به علت بی احتیاطی در روشن کردن منقل کباب، ساعت ۱۸ در منطقه فرهنگشهر خیابان صراط هفت به علت اتصال جعبه تقسیم برق از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان محسوب می شود.

قنبری به واژگونی خودرو ۲۰۶ در ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه در منطقه زرگان روبروی نیروگاه شهید مدحج اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با انجام عملیات نجات سه سرنشین مصدوم را که زن ، مرد و کودک بودند از اتاقک خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی به اعزام آتش نشانان در مسیر حدفاصل میدان فرهنگ شهر بلوار کارگر اشاره و تصریح کرد؛ آتش نشانان راننده محبوس در خودرو که به علت افت فشار خون در گشودن درب خودرو ناتوان بود را با ابزار تخصصی خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.همچنین آتش نشانان در حادثه ریزش ساختمان جدیدالاحداث در منطقه گلستان خیابان کارون ایمن سازی لازم را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان یک قلاده سگ را که در پشت پل جواهری درون گودال افتاده بود را نجات دادند. ضمن اینکه در عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه زیتون کارگری ، کوی ملت منازل توانیر ۲ شهروند را نجات دادند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا