نشست مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

نشست مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با هدف تعامل بین دو سازمان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ، جلسه تعامل بین دو سازمان بسیج رسانه خوزستان و معاونت امور جوانان ورزش و جوانان خوزستان امروز (شنبه ۱۳ شهریور)  در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن قدردانی از زحمات بسیار فراوان مسئولین معاونت جوانان خوزستان در حوزه ورزش و اوقات فراغت و تفریحات سالم در جهت نشاط قشر جوانان که جزو دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است تشکر نموده و در همین راستا جهت تعامل بین دو سازمان اعلام امادگی کردند.

پرویز امیری معاون امور جوانان این جلسه را آغازی بر تعامل بیشتر با بسیج در تمامی حوزه ها دانستند و تفکر بسیج را تفکری پویا و با نشاط و کارساز دانستند و روحیه ای ورزشی اگر با تفکر و روحیه خالصانه بسیج هماهنگ شود مطمینا نتایج بسیار بهتری از عملکرد و اهداف سازمانی خواهیم گرفت .

دکتر بهمئی و مهندس امیری در پنج زمینه ذیل اعلام همکاری و تعامل بین دو سازمان را منعقد کردند و ان شالله در هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ یک تفاهم نامه بین دو مجموعه سازمانی امضاء خواهد شد .

۱. تعامل در جهت نشر اخبار در حوزه ورزش و اوقات فراغت بصورت مشترک بین دو نهاد

۲. مباحث آموزشی سواد رسانه ای جهت ارتقاء توان علمی نوجوانان و جوانان

۳. آشنایی با مباحث خبرنگاری و خبرنویسی و دوره های تخصصی فضای مجازی

۴. تعامل در حوزه ورزش و امکان استفاده جهت اصحاب رسانه عضو بسیج

۵. تعامل در جهت اهداف مشترک سازمانی در جهت رفاه و پر کردن اوقات فراغت جوانان با رویکردهای نوین جامعه

 

در پایان جلسه سجاد بهمئی این جلسه را شروعی در جهت هدفمند کردن برنامه های تفریحی و آموزشی برای توسعه بسیج در زمینه های مختلف دانست و اعلام کرد ان شالله تفاهم نامه ای رسمی در هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین و اصحاب رسانه منعقد خواهد شد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا