در 5 ماهه نخست امسال صورت پذیرفت؛ تولید نیروگاه افق ماهشهر به بیش از 1.5 میلیون مگاوات رسید

نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با تولید بیش از 353 هزار مگاوات ساعت در مردادماه سال جاری مجموع تولید خود در 5 ماهه نخست سال جاری را به بیش از 1 میلیون و 550 هزار مگاوات ساعت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر گفت: سختی های تولید در گرمای شدید هوای این شهرستان نیز نتوانست بر همت بلند کارکنان این نیروگاه غلبه کند و گرمترین ماه سال را توانستیم با تولید مطلوب سپری نماییم تا برقی مطمئن و پایدار در اختیار مردم و صنایع قرار بگیرد.

فضل الله خادمی میزان تولید برق در مردادماه سال جاری را 353 هزار و 896 مگاوات ساعت ذکر نمود و افزود: با این میزان تولید در مردادماه ، مجموع تولید برق در 5 ماهه نخست سال جاری به 1 میلیون و 550 هزار و 350 مگاوات ساعت رسیده است.

ایشان همچنین متوسط تولید لحظه ای این نیروگاه در 5 ماهه نخست امسال را 485 مگاوات و میزان ساعات کارکرد واحدهای تولیدی را 12781 ساعت ذکر کرد.

لازم بذکر است نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا