پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بمناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پيامی ضمن گراميداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی كشور تجليل کرد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پیام  مهندس جهانگیر پورهنگ آمده است:

بسمه تعالی
مقام معظم رهبری:
گزارشگری و خبر رسانی، یک حرفه با ارزش است.

روایت هر رویداد و اثر و دست آوردی، آنجا بر اذهان خودنمایی میکند که با اندیشه و مهارت پویای یک خبرنگار بر جان قلم جاری می شود.
بی شک حرفه ارزشمند خبرنگاری، یک ضرورت تمام نشدنی ست در تمام دوران ها تا در روزگاری که به نام عصر اطلاعات و فناوری  جولان می دهد، با بهره مندی از این ظرفیت گرانمایه، آنچه گذراست را دریابیم و آنچه ماندگار است را به حافظه بلند مدت تاریخ بسپاریم.
اینجانب گرامی میدارم فرارسیدن 17 مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار را که به پاسداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار نامگذاری شده است و تبریک عرض می کنم این مناسبت ارزشمند اجتماعی را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه که نقش بی بدیل در انعکاس رویدادهای مختلف اجتماعی دارند و سختی ها و زحماتی که در راستای خبر رسانی صادقانه و فرهنگ سازی در جهت رشد و اعتلای جامعه  متقبل می شوند، قطعا ماندگار و ستودنی خواهد بود.
از خداوند متعال برای همه راویان و مجاهدان صدیق و متعهد عرصه رسانه و اطلاع رسانی، توفیق خدمتگزاری روزافزون و سلامتی و سربلندی آرزومندم.

جهانگیر پورهنگ
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا