افتتاح بخش سرپایی شیمی درمانی بیمارستان شفا به دست کودکان مبتلا به سرطان

بخش سرپایی شیمی درمانی بیمارستان شفا اهواز با حضور مسئولین به دست کودکان مبتلا به سرطان افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین افتتاح بخش های بیمارستان شفا اهواز که روز چهارشنبه (23 تیرماه ) برگزار شد اظهار کرد : حدود 5 سال فعالیت درمانی بیمارستان شفا تنها در محدوده درمانگاه بود و بخش پیوند مغز و استخوان بود اما با همت مدیریت جدید بیمارستان شفا و حمایت خیرین خوب خوزستان علی الخصوص اقای خباز و دانشگاه جندی شاپور ، بخش هایی که امکان ارائه خدمات بصورت سرپایی را دارند دوباره احیا شد .

ابول نژادیان بیان کرد : بخش شیمی درمانی این بیمارستان به دست رضا کودک مبتلا به سرطان افتتاح شد که در کنار این بخش ، آزمایشگاه جامع بیماران سرطانی افتتاح شد و بخش درمانگاهی بیمارستان شفا اکنون در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می کند و به ارائه خدمات در حوزه بیماری های خون و سرطان خدمت مردم عزیز هستیم.

وی افزود : امیدواریم این حرکت رو به جلو ادامه پیدا کند و ما بستری را فراهم کنیم که خدمات سهل و آسان تری به بیماران خون و سرطان بدهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : مشکل عمده که در بازدید به چشم خورد تامین داروی شیمی درمانی است که اعلام کردند باید از داروخانه های بیرون تامین کنیم و این زمان بر هست ، ما تلاش می کنیم این مشکل را در حوزه بیمارستان حل کنیم تا بیمارستان بتواند خدمات را به شکل کامل تری به بیماران خون و سرطان ارائه دهد .

ابول نژادیان تصریح کرد : از پیگیری های مدیریت خوب بیمارستان، حمایت معاونت های مختلف دانشگاه که تلاش کردند در این بازه زمانی احیایی صورت بگیرد تا ما بتوانیم بیمارستان جایگزین بیمارستان شفا را بسازیم و در کنار آن ها خیرین عزیز و دوست داشتنی ، افرادی که بدون ادعا در کنار پرسنل حوزه درمان بودند نقش پررنگ و چشمگیری است خصوصا خانواده خباز تقدیر و تشکر می کنم .

در پایان رضا آزادپور کودک مبتلا به سرطان گفت : کمبود دارو برای درمان ما موج می زند و افرادی که از شهرستان به اهواز مراجعه می کنند برای گرفتن دارو باید به مکان های مختلف مراجعه کنند که نه تنها خیلی از آن ها به شهر اهواز آشنایی ندارند بلکه آن هایی که وسیله نقلیه شخصی ندارند باید هزینه ای برای رفت و آمد متقبل شوند که در این شرایط واقعا سخت و سنگین است لذا خواهشمندم به فکر بیمارستان های ما نیز باشید تا این مشکلات مرتفع شود .

لازم بذکر است ابول نژادیان با اهدا گل به پرسنل حراست از آن ها قدردانی کرد .

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا