از سوی شرکت نفت و گاز اروندان و در راستای مسئولیت های اجتماعی محقق شد تامین آب آشامیدنی مناطق روستایی پیرامون تاسیسات نفتی غرب کارون

شرکت نفت و گاز اروندان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، نسبت به تامین آب آشامیدنی مناطق روستایی پیرامون تاسیسات این شرکت در غرب کارون با استفاده از تانکرهای آبرسانی، اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: خدمات  نفت و گاز اروندان در ابعاد مختلف عمران و آبادی و عام المنفعه از جمله تامین و انتقال آب شرب به روستاها و مناطق حاشیه شهرهای همجوار تاسیسات در حد توان و بضاعت شرکت صورت می پذیرد.

وی افزود: بیش از یکسال گذشته روزانه 350  متر مکعب آب بوسیله تانکرهای شرکت از تصفیه خانه سبعه شرکت به تصفیه خانه ابفای سبعه جهت تامین اب روستاهای  سبعه، سوییچته – 1  اختصاص داده شده و علاوه بر این از دو هفته قبل، حدود یکصد متر مکعب آب در روز جهت تامین آب به روستاهای شهرستان هویزه نیز اختصاص یافته است.

پورهنگ با اشاره به شرایط کم آبی ناشی از کاهش نزولات جوی در سال آبی جاری و متعاقب آن گرمای هوا ، گفت:  همچنین در چند روز اخیر دو تانکر هم برای کمک به تامین آب شرب روستاهای  حمیدیه در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اینکه صنعت نفت در مناطقی که حضور دارد  همواره تلاش نموده تا ارائه خدمات در اجرای مسئولیت های اجتماعی را در اولویت برنامه ها تبیین نماید، تصریح کرد: در همکاری و همیاری با فرمانداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی در شهرستان ها و مناطق شهری و روستایی و در جهت رضایتمندی ساکنان مناطق همجوار  تاسیسات ، همه مساعی شرکت به کار گرفته می شود تا در حد مقدورات و امکانات در زمینه تامین و انتقال آب شرب با استفاده از تانکرهای آبرسانی  اقدام گردد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا