رئیس اداره گاز دهدز خبر داد: عبور خط لوله گاز از بزرگترین پل کابلی کشور

افتتاح پروژه عظیم گاز رسانی به متراژ ٧١ هزار متر به روستاهای دهدز در راستای اجرای بند هشت ارزش‌های سازمانی‌ گاز خوزستان؛ (محرومیت زدایی و کمک به توسعه استان با ارائه خدمات گازرسانی) رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، اصلان طهماسبی کیا رئیس اداره گاز دهدز گفت: روز گذشته باحضور عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان، نماینده مردم محترم منطقه در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در شهر دهدز، افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای این شهر رقم خورد.

اصلان طهماسبی کیا افزود: در این پروژه ٧١ کیلومتر خط لوله گاز اجرا شده که خطوط لوله پس از عبور از دریاچه سد کارون٣، گاز را به روستاهای محصور در این منطقه رسانده است.

رییس اداره گاز دهدز بابیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر سی صد و پنجاه میلیارد ریال بوده است، افزود: با اجرای این پروژه ٢١ روستا با بیش از ١۵٠٠ خانوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفتند.

طهماسبی کیا درخصوص میزان زمان اجرای پروژه گفت: تاخیر در این پروژه به دلیل ساخت بزرگترین پل کابلی کشور به نام بلوطک دنباله رود بوده که بیش از ۴۰۰ متر از خط لوله از روی این پل عبور داده شده است.

وی در پایان اظهار داشت: این پروژه توانسته است ٢١ روستا با بیش از ١۵٠٠ خانوار از از توابع دهدز و ٧ روستای استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ٩٠٠ خانوار را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماید.

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا