از سوی پایگاه مقاومت بسیج و امور زنان و خانواده شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد همایش عفاف و حجاب و تقدیر از بانوان نمونه شرکت

به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب، از سوی پایگاه مقاومت بسیج و امور زنان و خانواده شرکت ملی حفاری ایران همایشی تحت همین عنوان برگزار و در آن از بانوان نمونه شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این همایش که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، مشاوران مدیرعامل در منابع انسانی و خدمات و امور زنان و خانواده، مدیران و روسای منابع انسانی، امور ایثارگران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب)، فرمانده و مسئولان فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج، روابط عمومی و جمعی از بانوان شاغل در شرکت حضور داشتند.

در این همایش محسن پاک نژاد مشاور مدیرعامل در منابع انسانی و خدمات فرا رسیدن ماه ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز عفاف و حجاب را گرامی داشت و از تلاش های بانوان همکار در انجام مطلوب وظایف محوله و رعایت شئونات اسلامی در محیط کار قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام روح الله شریفی روانشناس و کارشناس مسائل مذهبی در بیان اهمیت عفاف و حجاب و همچنین تاثیر گذاری شیوه رفتار والدین به ویژه مادران در تربیت و پرورش فرزندان و نقش فرهنگ ساز آنان در رشد فکری کودکان و نوجوانان و جوانان به تفصیل مطالبی بیان داشت.

وی با اشاره به جایگاه شرکت ملی حفاری ایران در صنعت نفت و در میان دستگاه های اجرایی استان خوزستان و کار و تلاش بانوان شاغل در پیشبرد اهداف و برنامه های این شرکت ، گفت: عملکرد و فعالیت های امور زنان و خانواده این شرکت در بین واحدهای دیگر دستگاه ها بسیار موفق و در ردیف برتر قرار دارد.

در این همایش از 14 نفر از بانوان که براساس ارزیابی ها و شاخص های تعریف شده در این زمینه، انتخاب شدند و همچنین فرزند شهید مدافع حرم نادر حمید از شهدای شرکت با اهداء لوح تقدیر قدر دانی شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا