مسئول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان: دغدغه «نسبت خویشاوندی» را برای آبادانی شهر و روستا کنار بزنیم

آیت الله شفیعی گفت: اگر می‌خواهیم شهر و روستای خود را آباد نماییم «دغدغه روابط فامیلی» و «نسبت خویشاوندی» را کنار بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، آیت الله سید علی شفیعی مسئول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان با حضور در یکی از مراکز اخذ رای در اهواز  گفت: در انتخابات ما باید نسبت نامزد‌ها را با مسئولیتی که قرار است عهده دار شوندف بسنجیم و برای هر انتخابی باید دید شانه‌های منتخب با باری که روی شانه‌های او قرار می‌گیرد، چه نسبتی دارد.

او با بیان اینکه باید کسی را انتخاب کرد که از عهده کار بر آید، افزود: مسئولیت شورای شهر اگر به خوبی ایفا شود مسیر شهر و روستا به مقصد خیر و صلاح و آبادانی سوق می‌یابد.

آیت الله شفیعی اظهار کرد: بنابراین اگر می‌خواهیم شهر و روستای خود را آباد نماییم باید دغدغه روابط فاملیلی و نسبت خویشاوندی و قومیت را نداشته باشیم، بلکه مهم آن است که دریابیم آیا این مجموعه شورا می‌تواند به صورت یکدست تمشیت امور شهر و روستا را انجام دهد یا خیر.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان در خصوص وظیفه منتخبان شورای شهر، بیان داشت: تکلیفی بر روی دوش مردم و رای دهندگان است که با رای دهی به آن اقدام می‌کنند و پس از انتخاب نیز رسالتی بر عهده منتخبان است که باید خود را برای پاسخگویی به مردم آماده کنند و اقدامات خود را به منظور رشد و توسعه شهر و روستا انجام دهند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا