رای به اقتدار و سربلندی میهنم

فاضل حیدری بسیجی گردان سلمان ، سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان :رای به اقتدار و سربلندی میهنم

بازهم زنگ انتخابات ، بازهم شورو هیجان در شهر و روستا وبازهم شادابی مردم فهیم ایران که به پای صندوقهای اخذ رای می روند تارییس دولت سیزدهم را برگزینند!

می روند تا درانتخاب ششمین پارلمان شهری وروستایی نقشی بی بدیل ایفا کنند! مردم لا حضور پرشمارخود جمعه ای به یادماندنی در تاریخ بیست وهشتم خرداد 1400 با اقتدار و سربلندی رقم می زنند.

آری اولین حضور جدی مردم به پای صندوقهای اخذ رای 48روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود .مردم سالاری دینی ، و سهم جدی مردم در سرنوشت خود از دستاوردهای مهم و سیاسی جمهوری اسلامی بود.دوست و دشمن می داند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تنها جنبش مذهبی مردمی بود که در تاریخ انقلابهای دنیا ثبت شده است . پس از پیروزی مردم بر رژیم ستمشاهی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷به رهبری معمار کبیر انفلاب ، بی درنگ ساز وکار استقرار قانون به فرمان همین پیر فرزانه فراهم گشت و 48 روز بعد همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی در روزهای 10 و 11 فروردین۱۳۵۸برگزار شد.
سرمایه های بی بدیل این انقلاب مردم متدین و انقلابی پهن دشت میهن کهنمان یعنی فجرآفرین و فخر آفرینان این نهضت اسلامیند . مردمی که در جهان هستی بی نظیر عمل کرده و فوق العاده درخشیده اند. مردمی که آموزه های دینی را سرلوحه قیام خود قرارداده و بر اسلام و حکومت اسلامی پای فشردند و تابه امروز هم ذره ای از ارزشهای الهی این انقلاب عقب نشینی نکرده اند . مردمی که جز مکتب اسلام به همه مکاتب مادی نه گفته اند! همین مردم فرهیخته می روند تا جمعه پیش رو حماسه ای جدیدبیافرینند. با رصد کامل افکار عمومی و با تجربه سی و نه ساله کار مطبوعا تی و گشت زنی دربین اقشار مختلف و جمع بندی نقطه نظرات مردم ، با اطمینان کامل اعلام می دارم که برخلاف تبلیغات واهی و ایجادناامیدی کاذب دشمنان انقلاب ، در هر کوی و برزن ، در هر شهر وروستا و در هر محله و منطقه و حتی در هر آپارتمان و مجموعه مسکونی همه و همه حرف و حدیث و دل مشغولیشان انتخابات است و بس . یکی کاندیداهای شورای شهر را نقد می کند و دیگری کاندیداهای ریاست جمهوری را. مردم فهیم به این نتیجه رسیده اند که هردو انتخابات مهم است و برای هردو انتخابات باید دقت کرد و تحقیق نمود. اما آنچه را نوید می دهم این است که یک بار دیگر دریای بیکران مردم انقلابی ایران که 42سال است چون سیل بنیان کنی ، ریشه ظلم را در سراسر گیتی از جا کنده و هیمنه ابرقدرتها ی پوشالی را شکسته و آنها را ذلیل و خانه عنکبوتی جنایتکاران را ویران کرده اند، با حضور پر شمارخود در پای صندوقهای رای دشمنان را نا امید ودوستان انقلاب را امیدوار خواهند کرد. آری، بازهم همه رای می دهیم . تو رای می دهی ، او رای می دهد . ومن هم رای می دهم . رای به اقتدار اسلام . رای به سرافرازی ایران . رای به نماینده اصلح برای پارلمان شهری و رییس دولت توانمند . رای به عالم شیفته ولایت ، رای به استمرار راه شهدا . رای به استقلال ایران . رای به جمهوری اسلامی . رای به نصایح رهبرم و دریک کلام : رای به اقتدار وسربلندی میهنم .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا