مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان: حضور کارگران در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار گفت: حضور کارگران در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و باید با بصیرت افزایی سلاح دشمن که تحریف است را بشکنیم.

پایگاه خبری بصیرت نو، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار عصر روز چهارشنبه در همایش روشنگری انتخابات که با حضور کارگران و کارفرمایان بسیجی که به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: امروز گردهمایی کارگران و کارفرمایان بسیجی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تأکید کرد: با وجود تلاش‌های دنیای استکبار و سرمایه‌گذاری‌های نوکران داخلی آن‌ها بر کارگران، ولی در طول تاریخ انقلاب اسلامی کارگران همیشه در صحنه حضور داشتند و ولایتمدار بودند.

وی افزود: کارگران می‌بینند که امروز چگونه دشمن شمشیر‌ها را از غلاف کشیده و دندان‌ها را به همدیگر فشرده تا بتواند از مسیر انتخابات آنچه را که در جنگ نرم و یا سخت به دست نیاورده است از راه انتخابات به دست بیاورد، ولی دشمنان کور خواندند و مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد شایسته و انقلابی، مرحله سوم انقلاب را شکل می‌دهند تا جامعه و تمدن اسلامی نیز شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه ما کارگران هستند، گفت: امام راحل فرمودند: «من یک موی کوخ‌نشینان را با تمام کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، چون انقلاب با تأسی انقلاب نبی اکرم از پابرهنگان، فقرا، مستضعفان و قشر کارگر است و همواره حضور همین کارگران در صحنه‌های مختلف بود که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و قطعاً نیاز است که با بصیرت افزایی بتوانیم این سلاح تحریف دشمن را بشکنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در جنگ ادراکی قرار گرفتیم که ستون فقرات آن تحریف است و بنا به منویات مقام معظم رهبری باطل‌السحر آن نیز تبیین است؛ لذا ضرورت دارد که هرچه بیشتر به امر روشنگری بپردازیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا