اصل ایدئولوژی اسلام ناب است

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اصل ایدئولوژی اسلام ناب، پاک و شفاف است و آن چیزی که باید تغییر کند کارگزاری است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو، سردار حسن شاهوارپور در همایش روشنگری بسیج اقشار و متخصصین سپاه خوزستان که روز دوشنبه ( 17 خرداد ) در تالار اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد با اشاره به مشکل معیشت مردم اظهار کرد: اصل ایدئولوژی اسلام ناب، پاک و شفاف است و آن چیزی که باید تغییر کند کارگزاری است .
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : قانون جمهوری اسلامی مردم را مجاب کرده است که پای صندوق های رای بیایند زیرا که رای دادن هم حق است هم تکلیف .
وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم ،عرصه رای و انتخاب است افزود: اگر می خواهیم وضع موجود را تغییر دهیم برای بهبود وضعیت باید پای صندوق های رای بیاییم.
سردار شاهوارپور بیان کرد : نظام جمهوری اسلامی این حق را برای مردم مشخص کرده است که بتوانند در سرنوشت خودشان در حوزه سیاسی نقش آفرینی کنند و این یک تکلیف است .
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: اگر بنا هست که نیروهای مسلح امنیت را همچنان پایدار نگه دارند و جبهه مقاومت بتواند محکم با دشمن بجنگد ، نیاز به رای ما دارد. باید این پشتوانه را ایجاد کنیم که رزمنده، مرزدار و مدافع حرم ما دلش گرم باشد .
این مقام مسئول گفت : امروز دوستداران ما در امت اسلامی در کشورهای عراق، سوریه، لبنان ، افغاننستان و اقصی نقاط دنیا چشمشان به حرکت ملت ما است و ما نباید پشتوانه را از دست بدیم زیرا اگر پشتوانه را از دست دادیم مشروعیت نظام زیر سوال می رود. و افرادی که چشم دیدن نظام را ندارند خوشحال می شوند و جشن می گیرند .
سردار شاهوارپور تصریح کرد : آن هایی که می گویند پای صندوق های رای نمی آیند حس حضور در جبهه را پیدا نکرده اند باید این حس را پیدا کنند که من در جبهه هستم و با رای خود می خواهم دشمن را ناامید کنم و وظیفه ما این است آنها را برای مشارکت در این دوره از انتخابات دعوت کنیم .
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اهمیت کیفیت انتخابات عنوان کرد : مقام معظم رهبری می فرمایند فردی که قرار است انتخاب شود باید مومن باشد ، مدیر باشد و در مدیریت امتحان پس داده باشد ، نگاهش به درون باشد نه بیرون و نگوید گره همه مشکلات ما به برجام وابسته است ، نگاهش عدالت محور باشد ، چشمش به مشکلات مردم ، حاشیه ها ، روستا ها و .. باشد و به دنبال حل آن ها باشد .
وی در خصوص برخی از مشکلات موجود در کشور افزود : امروز 4 و نیم میلیون تن جنس در بندر امام خمینی (ره) وجود دارد که چند ماه مانده و ترخیص نمی شود زیرا وزارتخانه ها و ادارات کار را به یک دیگر واگذار می کنند .
سردار شاهوار پور گفت : بلندگوهای شیطانی دشمن مرتب در گوش مردم فریاد می زنند که در انتخابات شرکت نکنید ما باید فریاد بزنیم که شرکت کنید . دشمن از جنگ سخت نا امید است اما از جنگ نرم ناامید نیست و می خواهد افرادی که به وضع موجود معترض هستند به سمت خودش بکشاند که رای ندهند و ما نباید این اجازه را بدهیم .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا