جلسه تولید ماهیانه شرکت لوله سازی اهواز با حضور مدیرعامل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ همزمان با پایان دی ماه سالجاری، جلسه تولید ماهیانه شرکت با حضور مدیرعامل لوله سازی اهواز در سالن اجتماعات شهید فخری زاده این شرکت برگزار گردید.

همزمان با پایان دی ماه سالجاری، جلسه تولید ماهیانه شرکت با حضور مدیرعامل لوله سازی اهواز در سالن اجتماعات شهید فخری زاده این شرکت برگزار گردید.

در این جلسه آقای مهندس کورش غفاری مدیر تولید از روند رو به رشد کارخانه های تولید و پوشش این شرکت خبر داد و اعلام نمود: در دی ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید ۵۳ درصدی در کارخانه های ساخت لوله و افزایش ۹۱ درصدی در کارخانه پوشش بیرونی را تجربه کردیم.

مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز همچنین به روند پیشرفت ۴۰ درصدی راه اندازی مجدد کارخانه شماره یک(ERW)  و بازگشت کارخانه پوشش داخلی شرکت به چرخه تولید در ماه گذشته (دی ماه سال جاری) اشاره نمود و افزودند : در ماه گذشته با تلاش و کوشش شبانه روزی، تولید و پوشش داخلی و بیرونی لوله های سایز ۶۴ اینچ نیز به سبد محصولات شرکت اضافه گردید.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز نیز ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مدیران و کارگران کارخانه های این شرکت در تحقق اهداف تولید ، بر رفع موانع تولید و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود برای تحقق اهداف شرکت در حوزه تولید و اجرای پروژه های مختلف و با توجه به اخذ پروژه ۴۲ و ۴۸ اینچ اهواز به گوره تمهیدات فنی و اجرایی مورد نظر را تاکید فرمودند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا