انجام 17 عملیات آتش نشانی با همت آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 17 عملیات اطفا حریق و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: هشتم مرداد ماه سال جاری ساعت سه و 26 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، آتش سوزی مغازه مکانیکی درکوی عامری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

وی علت حریق را اتصال برق کنتور گزارش کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت شش و 22 دقیقه در کوی صادقیه خیابان 13 اشاره و تصریح کرد: عملیاتهای مهار حریق ترانس برق در مناطق پردیس، کیانشهر، کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کوی نبوت، جاده ساحلی جنب فروشگاه رفاه، حصیر آباد و 2 واحد پایه برق در منطقه زویه خیابان شهید جعادله و شبکه برق منطقه نادری خیابان کافی با حضور به موقع آتش نشانان انجام شد.

وی با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی ساعت 21 و 25 دقیقه درکوی صادقیه خیابان 10 توسط آتش نشانان اظهارکرد: آتش سوزی که به علت بی احتیاطی در روشن کردن منقل کباب رخ داده بود منجر به مصدوم شدن یک زن و مرد شد و آتش نشانان با ایمن سازی و 2 رشته لوله آبرسان سریعا حریق را اطفا کردند.ضمن اینکه حریق ساختمان متروکه ساعت 23 و 27 دقیقه در منطقه بهارستان خیابان لاله یک با تلاش آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق کیانشهر و کوی عامری و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق کیان آباد ، زیتون کارمندی و کوی سعدی 9 شهروند را نجات دادند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا