دفاع مقدس تا ظهور یگانه‌ منجی بشریت ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی(ع)گفت: به گفته حضرت آقا به قله نزدیکم؛ خستگی و ناامیدی ممنوع! ان‌شاءالله جهاد تا زمانی که پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی این انقلاب صاحب العصر و الزمان نسپاریم از پای نخواهیم نشست.  

به گزارش بصیرت نو خوزستان| حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان غیور اسلام پس از هشت سال جنگ تحمیلی محضر همه ملت ایران، خصوصا مردم خوزستان که به گفته امام راحل دین خود را به اسلام ادا کردند، اظهار کرد: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که دشمن با تمام اعوان و انصار خود و کمک شرق و غرب، از جهات مختلف(زمینی، هوایی دریایی) بر این ملت هجوم آورد ولی این ملت به برکت خون مطهر شهدا، ایستادگی که از قرآن آموخته بود و امام امت، توانست مقابل جبهه کفر پیروز شود.

 

وی افزود: جنگ تحمیلی با تمام سختی‌های خود به پایان رسید ولی دفاع مقدس و جهاد پس از چهل و سه سال هنوز تمام نشده و در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

 

میرعلایی گفت: این دفاع و جهاد گاهی در عرصه جهاد سازندگی با تشکیل گروه‌های جهادی و خدمت رسانی به مردم بوده است، گاهی در تشکیل گروه‌های جهاد علمی در موضوعات علمی ورود کرده است که موفقیت‌های بسیاری را رقم زده و امروزه رشد علمی ایران اسلامی ۱۳ برابر متوسطه جهانی و رتبه یک منطقه را دارد، گاهی جهاد را در عرصه‌های فرهنگی در برابر جنگ همه جانبه دشمن مقابله شد و جهاد فرهنگی را شکل داد، گاهی در عرصه‌های صنعتی و تحریم‌های اقتصادی شکل گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی(ع) با بیان اینکه امروزه‌ جنگ دشمن یک جنگ ترکیبی است که جهاد در آن ادامه دارد، گفت: دهه اول انقلاب کشور درگیر جنگ نظامی و تن به تن بود، دهه دوم درگیر جنگ‌های اقتصادی، دهه سوم درگیر فتنه‌های فرهنگی و امروزه درگیر جنگ ترکیبی که در این جنگ دشمن تمام توان خود را در عرصه‌های مختلف به میدان آورده است و ما سخت ترین میدان جهاد را در پیش داریم درعین حال امیدوار کننده ترین افراد را نیز داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا چند روز قبل در جمع رزمندگان گفتند که من یقین دارم جوان‌های امروز اگر بیشتر نگوییم کمتر از زمان دفاع مقدس آمادگی برای مقابله ندارند و جوان های ایران اسلامی امروز شهید حججی‌ها شهید احمدی‌روشن‌ها شهید تهرانی‌مقدم‌ها را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند.

 

میرعلایی عنوان کرد: جوانان امروز همانند چهل و سه سال پیش، با اقتدار دربرابر همه فتنه‌ها و هجوم‌‌ها علیه این خاک پاک ایستادگی می‌کنند.

 

فرماندهی سپاه شرق اهواز، ادامه داد: به گفته حضرت آقا به قله نزدیکم؛ خستگی و ناامیدی ممنوع! ان‌شاءالله جهاد تا زمانی که پرچم انقلاب اسلامی را بر قلل رفیع دنیا به اهتزاز درآوریم و آن را به دست صاحب اصلی‌اش، صاحب اصلی این انقلاب صاحب العصر و الزمان نسپاریم از پای نخواهیم نشست.

 

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا