نشست فصلی مدیران بسیج رسانه نواحی مقاومت بسیج سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

نشست فصلی مدیران بسیج رسانه نواحی مقاومت بسیج سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ با حضور هیئت رئیسه فرماندهی سپاه ولیعصر عصر(عج) خوزستان و رئیس ستاد اقشار ، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عصر (عج) استان ، مسئول بسیج رسانه استان ، رئیس کمیته هیئت اندیشه ورز و سرپرست روزنامه اطلاعات ، مسئول امور بانوان بسیج رسانه و مدیران کانون های شهرستان ها نشست فصلی و تجلیل از مدیران کانون ها برگزار شد.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جمع مدیران کانون های شهرستان گفت: ما در زمینه فعالیت در بسیج رسانه به یک جایگاهی رسیده ایم که بسیج رسانه های شهرستان ها قدرت این را دارند که در زمینه جذب ، آموزش ، مطالبه گری؛ پیگیری و حل مسائلو کارگاه های آموزشی و….فعالیت گسترده ای داشته باشند و متولی برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه در شهرستان خود باشند.
سرگرد سجاد بهمئی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: در دیدار با رهبر معظم انقلاب و پیرو صحبت های ایشان ما ماموریت داریم که نشاط ، امید و انگیزه را به مردم تزریق کنیم.


وی ضمن تشریح وظایف مدیران کانون ها در شهرستان ها ادامه داد: ما در همه مراحل در رتبه اول هستیم ولی باید هیئت های اندیشه ورز شهرستان خود را تکمیل و جهت فعالیت آماده کنید.
در ادامه : رئیس ستاد اقشار ضمن عرض تسلیت ایام اربعین ادامه داد: قدرت به دو دسته جنگ نرم و جنگ سخت تقسیم میشود که جنگ نرم مختص رسانه ها می باشد و چشمان بیدار جامعه هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
سرهنگ ملک پور بیان کرد: هدف همه ما کسب رضایت مردم است و قرار نیست مدیران دستگاه ها از میز و صندلی خود دفاع کنند و مدیرانی که نمی‌توانند وظایف خود را انجام دهند باید سمتشان را به دیگری واگذار کنند.
وی با اشاره به بحث اربعین خاطر نشان کرد: در این ایام مشکلات باید بررسی شوند ، زیرا بزودی از سراسر کشور به استان ما خواهند آمد و باید همه چیز جهت رفاه حال میهمان ها مهیا باشد و در زمینه کم کاری مسئولین با کسی تعارف نداریم و مسئولی که به تعهدات خود عمل نکند و باعث نارضایتی شود کنار خواهد رفت.


رئیس بسیج اقشار خوزستان یادآور شد: با انتقاد سازنده میشود موثری تر کار کرد و رسانه ها در این زمینه نقش مهمی دارند و با یک خبر می‌توانند تحول بزرگی ایجاد کنند.
در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان ضمن خیر مقدم به مدیران کانون های رسانه شهرستان ها گفت: بسیج رسانه استان خوزستان با دست خالی در رده اول قرار دارد و همچنین بسیج اقشار استان نیز با فعالیتی که دارد جای تقدیر دارد که اجر و پاداش این زحمات شما در دنیای اخروی خواهد بود.
سرهنگ عادل ساری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و قیام امام حسین(ع) و فضای مجازی افزود: در ایام کرونا و تعطیلی مدارس و گستردگی فضای مجازی که ما آن را برای خودمان تحریف نکرده ایم ، اما دشمن آن را تحریف کرده است و فرزندان ما اکنون در فضای مجازی اسیر دشمن هستند و برگشت آنها کار دشواری است ، لذا خداوند این نیرو را به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه به شما داده است که در فضای مجازی فعالیت دارید و می توانید کنترل آن را داشته باشید و از قدرت خود استفاده کنید.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: اگر چه ما مسئولین نالایقی نیز داریم ، اما اصل نظام اصل مقدسی است که در بعضی مواقع مسئول کم کاری می کند و اگر این نظام به بهترین نحو پایه ریزی شود الگوی کل جهان می شود و مایه اتحاد و برابری است و دست دشمنان را از منابع خدادادی کوتاه می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان بیان کرد: با فتنه ترکیبی و متفاوت با سایر فتنه ها مثل زن ، زندگی ، آزادگی هم دشمن نتوانست کاری کند و مدیر کانون ها باید جهاد تبیین را گسترش دهند و همانند عمار یاسر و مقداد ها ماموریت دارند و مسئول خطاکار باید پایین کشیده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که در خط مقدم بمانید و تهذیب نفس داشته باشید و از بانیان این برنامه و مدیر بسیج رسانه استان و مجموعه ایشان به خاطر زحماتشان تقدیر و تشکر میکنیم.
یادآور میشویم که در این جلسه مدیران کانون ها نیز در زمینه مشکلات موجود و دغدغه های خود به ایراد سخن پرداختند و در پایان از آنها با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

سرگرد 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا