مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران: طرح طبقه‌ بندی مشاغل پیمانکاری در این شرکت به زودی اجرا می شود

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: طرح طبقه‌ بندی مشاغل پیمانکاری در این شرکت براساس مشاغل فعلی، عنوان شغل، گروه شغلی و سمت های پیشنهادی جدید به زودی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو،  فرشید ممبینی اطهار داشت: مدیران شرکت در راستای رضایتمندی کارکنان و به منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایای مجموعه سمت های سازمانی پیمان های مستمر در حال بررسی اجرای دقیق این طرح هستند تا حقوق ذینفعان به نحو مطلوب رعایت گردد.

وی عنوان کرد: در این راستا بیش از 50 قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی توسط کارشناسان مهندسی ساختار و بهره وری، منابع انسانی، روش های مالی و حقوقی و پیمان ها بازنگری شده است.

ممبینی گفت: در نتیجه هم افزایی، همفکری، تبادل نظرات و پیشنهادات مبتنی بر اجرای طرح ابلاغی وزارت نفت جهت برخورداری کارکنان مشمول از حداکثر مزایای آن، در مرحله نخست گردش کار واحدهای اجرایی مشخص و بر شتاب بخشی در اجرای طرح تاکید گردید.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: در اجرای طرح در بیش از 30 قرارداد، همسان سازی سمت ها با عناوین و گروه های شغلی در واحدهای ستادی، پشتیبانی ،فنی و عملیاتی تطبیق داده و پس از مشخص شدن میزان حقوق و مزایا، مقرر شد پس از طی فرایند گردش کار در مدیریت ها و واحدهای مرتبط برای بارگذاری در احکام ذینفعان در سامانه (HRM) به مدیریت فناوری اطلاعات ارجاع شود.

وی با تاکید بر اینکه در طرح طبقه‌ بندی مشاغل اصل بر عدالت محوری و رضایتمندی کارکنان به ویژه نیروهای عملیاتی است، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که در شرایط سخت تحریم و همه گیری ویروس کرونا ، کارکنان عملیاتی به عنوان نقش آفرینان خط مقدم تولید برغم همه مشکلات با تلاش شبانه روزی توانسته اند بدون وقفه در کار، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند و لذا اهتمام به معیشت آنان و برخورداری از حداکثر حقوق و مزایای طرح طبقه بندی در اولویت تصمیم گیران و تصمیم سازان شرکت قرار دارد.

ممبینی با بیان اینکه منابع انسانی حیاتی ترین و ارزشمندترین بخش هر سازمان محسوب می شوند و توانمندی های آنان فرصت های توسعه پایدار را برای سازمان فراهم می آورد، از صبوری، حمایت، همراهی و تلاش ها مضاعف مجموعه کارکنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدامات انگیزشی شاهد ارتقاء بهره وری و افزایش راندمان کار شرکت باشیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا