معرفی توانمندیها و چالشهای صنعت نفت به جامعه از مصادیق جهاد تبیین است

مهندس تقی زاده در بازدید جهادگران سلامت کشوری از تاسیسات شرکت  آغاجاری عنوان‌نمود: معرفی توانمندیها و چالشهای صنعت نفت به جامعه از مصادیق جهاد تبیین است .

بصیرت نو خوزستان :به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری:صبح روز جمعه ۲۳ دیماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گروهی از جهادگران سلامت کشوری از واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بازدید کردند.

در این بازدید مدیر عامل شرکت آغاجاری ضمن ارج گذاری و پاسداشت خدمات شایان گروه جهادگران سلامت کشوری عنوان نمود: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تفکر و فرهنگ جهادی است.

مهندس جواد تقی زاده با اشاره به گفتمان جهاد تببین در تمامی عرصه ها عنوان کرد: چالشها،پیچیدگیها و توانمندیهای صنعت نفت که بعنوان پیشران چرخ اقتصادی کشور قلمداد میگردد نیازمند معرفی و آشنایی اقشار مختلف جامعه با این صنعت پرافتخار است.

گروه جهادگران سلامت بقیه الله متشکل از ۴۷ پزشک متخصص و فوق تخصص از سراسر کشور با پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به مدت سه روز به ارائه خدمات رایگان پزشکی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان های امیدیه و آغاجاری و روستاهای مجاور پرداختند

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا