مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با ارسال پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت

عبدالرضا روشنی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با ارسال پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛عبدالرضا روشنی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با ارسال پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت . متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) : پدافند غیر عامل یک اصل
برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

با توجه به وجود تهدیدات گوناگون در زمینه های مختلف اعم از وجود تهدیدات نظامی ، شیوع بیماری های مختلف ، گسترده شدن دامنه جنگ نرم اعم از تهاجم فرهنگی و یا سایبری، پدافند غیر عامل یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری و حل این مسائل در زمان تمامی بحران های پیش رو است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با علم به این موضوع همواره بر بسط و گسترش همه جانبه پدافند غیر عامل تاکید داشته اند.
بی شک مطالعه و کشف گلوگاه های آسیب پذیر،ایمن سازی مراکز حیاتی ، حساس و مهم ، تحقیق و پژوهش ، تولید علم و فناوری و فرهنگ سازی و تبدیل آن به معارف عمومی ، ایجاد باور عمومی در مورد تاثیر پدافند غیر عامل  تاثیر به سزایی در جهت کاهش تهدیدات کشور دارد و باعث افزایش امنیت و ثبات کشور خواهد شد.
پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ساده ترین، کم هزینه ترین و صلح آمیز ترین راه ها برای دفاع یک کشور در مقابل دشمنان خود و از ارکان اقتدار و توفیق ملت ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه اجتماعی محسوب می شود.
اینجانب فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون ایشان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا