پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان گفت : امسال هفته فراجا با شعار " پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس " نامگذاری شده است .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، سرهنگ حسین عیدی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان در مراسم تکریم از نیروی انتظامی که عصر روز دوشنبه 18 مهر ماه با حضور رئیس شورای شهر اهواز ، اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندهان و کارکنان انتظامی و جمعی از اصحاب رسانه در صحن شورا برگزار شد، ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول ، آغاز هفته وحدت و گرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد : هم رزمان بنده در تمام عرصه ها و موضوعات اجتماعی به صورت شبانه روزی جان فشانی می کنند تا امنیت آفرینی کنند و از اینکه این موضوع در کلانشهر اهواز درک شده از شورای شهر ، شهردار و مجموعه حاضر در صحن شورا قدردانی می کنم .

سرهنگ عیدی با بیان اینکه کار پلیس مقدس و شفاف است تصریح کرد : هفته فراجا با شعار  ” پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس ” نامگذاری شده است .

وی افزود : اگر ارتباط، تعامل و همگرایی در خصوص موضوعات، معضلات اجتماعی و ناهنجاری ها درست انجام شود و جرائم درست دیده و تبیین شوند همچنین مردم در کنار پلیس باشند سبب می شود بسترهای ورود جرم بهتر دیده شوند و با همت مردم و اقتدار پلیس بتوانیم آن ها را رفع کنیم .

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه اگر دیدگاه ما این باشد که بتوانیم بسترهای وقوع جرم در سطح کلانشهرها، روستاها و بخش ها را کامل رفع کنیم تا تکرار و تعدد جرم و افزایش بزهکاری نداشته باشیم خاطرنشان کرد:  این امر میسر نمی شود مگر با همکاری مردم و شهرداران مناطق که بتوانیم با مشارکت آگاهانه و متقابل شهری امن داشته باشیم و کاهش پرونده های کیفری صورت گیرد .

خبرنگار : معصومه مجدم

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا