نیروی انتظامی با اقتدار مقابل اغتشاشات ایستادگی کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت : نیروی انتظامی ما با تدبیر و اقتدار بدون استفاده از سلاح ایستادگی کردند، این اغتشاشات را جمع کرده و امنیت را به کشور بازگرداندند.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، سیاوش محمودی رئیس شورای  اسلامی شهر اهواز در مراسم تقدیر و تکریم از نیروی انتظامی که عصر روز دوشنبه 18 مهرماه در صحن شورا برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای امنیت و نیروی انتظامی و تبریک هفته فراجا ااظهار کرد : از همه تلاش ها و مجاهدت های دلیرمردان حوزه امنیت و نظم بخشی به کشور قدردانی می کنم .

محمودی گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در اتفاقات اخیر به نیروی انتظامی و بسیج ظلم شده است .

وی افزود : دشمن قسم خورده نظام که از اتفاقات اخیر و حادثه های کوچکی که در کشور اتفاق می افتاد بهره برداری می کرد همچنین به دنبال بهانه جویی و اغتشاشات هستند ، در حالی است که براساس آمار رسمی از سال 2019 تا 2021 بالغ بر 4 هزار زن توسط پلیس آمریکا کشته است .

رئیس شورای  اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه آمریکا مدعی امنیت و حقوق بشر است  تصریح کرد : از ابتدای سال تا کنون 700 زن توسط پلیس آمریکا کشته شده است در صورتیکه این کشور برای یک حادثه ای که در کشور اتفاق افتاد و تقصیری هم متوجه نیروی انتظامی نبود اینچنین بلوا و اغتشاش در کشور ما راه انداخت .

محمودی اظهار داشت : به حمدالله نیروی انتظامی ما با تدبیر و اقتدار بدون استفاده از سلاح ایستادگی کردند، این اغتشاشات را جمع کرده و امنیت را به کشور بازگرداندند.

وی در پایان افزود : به پاس گرامیداشت تلاش ها و مجاهدت های این نیروی ارزشمند و فراجای کشور به نیابت از مردم از آنها تقدیر و تشکر می نماییم.

خبرنگار : معصومه مجدم

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا