اعلام برنامه های هفته ی دفاع مقدس در خوزستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برنامه های هفته ی دفاع مقدس در استان را اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن عرض تسلیت سوگواری اربعین حسینی اظهار کرد: از مردم عراق به دلیل استقبال از زائرین تشکر ویژه دارم زیرا که این اقدام آن ها یک درس تربیتی و اخلاق مداری به تمام دنیا بود که نشان دهد شیعه پر از معرفت و محبت است .

مرادحاجتی با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس از پنجشنبه تا پنجشنبه برگزار می شود تصریح کرد : به استقبال هفته دفاع مقدس رفتیم و 42 فرمانده ی ارشد هوایی، دریایی، زمینی ارتش ، سپاه، ناجا و مرزبانی با مدیرانی که با حوزه دفاع مقدس در ارتباط بودند با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند .

وی افزود : تجلیل از یک میلیون پیشکسوت در 31 استان سراسرکشور با حضور مقام معظم رهبری به صورت تصویری انجام می شود .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت : سپاه و ارتش برنامه های متنوعی دارند که رژه 31 شهریور امسال برعهده ارتش می باشد که با حضور معاونت رئیس جمهور و فرمانده عالی دفاع مقدس برگزار خواهد شد .

مرادحاجتی اظهار کرد : مراسم غبارروبی ، برگزاری نماز جمعه ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس ، تجلیل از 200 نفر در اهواز که 42 نفر آنها مادران شهید، رزمنده ها، پیشکسوتان و جانبازان آزاده و نخاعی می باشد نیز از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد .

 

خبرنگار معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا