تصویب چهار طرح راهبردی و کاربردی در شورای اسلامی شهر اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از تصویب چهارطرح راهبردی در راستای برنامه ریزی، شفافیت، ایجاد رقابت و درآمدزایی در بیست وپنجمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شورای شهر اهواز، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص برگزاری بیست و پنجمین جلسه شورای شهر اهوار در صحن علنی اظهار کرد: شورای شهر بر اساس طرح اعضا مصوب کرد تا برنامه راهبردی و عملیاتی پنج ساله شهر و شهرداری اهواز در افق اهواز ۱۴۰۵، ظرف مدت ۶ ماه جهت ارائه به شورا تهیه گردد.

محمودی در ادامه به طرح ممیزی املاک اشاره کرد و افزود: به موجب طرح بعدی، شورا شهرداری را موظف کرد تا ممیزی املاکی که طی ۱۵ سال اخیر صورت نگرفته در قالب یک برنامه زمانبندی شش ماهه برای املاک تجاری، دولتی و نهادها و در قالب یک برنامه زمانبندی ۱۲ ماهه برای املاک مسکونی و سایر املاک ها، به استناد ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری انجام دهد.

رئیس و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: به موجب طرح بعدی شورا مقرر شد، اداره کل راه و شهرسازی گزارش واگذاری تخصیص ۱۰ درصد سهم شهرداری در ۱۰ سال گذشته را به شهرداری ارائه و شهرداری نیز به استیفای قدرالسهم یاد شده با توجه به تبصره ۶ ماده واحده نحوه تقویم املاک و اراضی اقدام و گزارش آن را به شورای شهر ارائه کند.

محمودی تشریح کرد: در طرح بعدی عنوان شده از سوی اعضای شورا، شهرداری مکلف شد از اول بهمن ماه کلیه مزایدات و مناقصات خود را در سامانه “ستاد” به منظور ایجاد رقابت و شفافیت انجام داده و ثبت کند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا