رییس جمهور و معاون اول رئیس جمهور با مردم و عشایر آسیب دیده از زلزله در اندیکا دیدار و گفتگو کرد

بصیرت نو خوزستان ، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رییس جمهور امروز جمعه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات رایج در میان مردم مناطق زلزله زده اندیکا حضور یافتند و پای درد دل اهالی این مناطق نشستند.

رییس جمهور در این سفر ضمن بررسی مشکلات مردم دستوراتی جهت تسریع در رسیدگی به این مشکلات را صادر کرد و بر ارسال امکانات و کمک های لازم به منطقه پیش از شروع فصل سرما تاکید کرد.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه نباید اجازه داد مردم زلزله زده اندیکا در آستانه فصل سرما دچار مشکل شوند، گفت: خدمت رسانی به این مناطق با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رییس قوه مجریه گفت: بررسی ها نشان می دهد که دستگاه های اجرایی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری، فرمانداری اندیکا، جمعت هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام و دیگر متولیان امر اقدامات لازم را در دستور کار دارند که جای تقدیر دارد.
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مردم این منطقه از جمله عشایر قدرشنان کشور محسوب می شوند، افزود: امام و رهبری به خوبی عشایر را می شناختند و می شناسند و اینکه از آنها به عنوان ذخایر انقلاب یاد شده امری حقیقی است.
وی ادامه داد: حقیقتا این مردم برای انقلاب و نظام گنجینه های با ارزشی هستند که نباید اجازه داد دچار آسیب شوند.
رئیس‌جمهوری از عشایر منطقه اندیکا به عنوان مردمی پرتلاش، تولیدکننده، صبور، مقاوم و همیشه همراه با انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: حال که این مردم دچار مشکلاتی شده اند، دولت باید تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا نگرانی های آنها کمتر شود.

گفتنی ست پیش از این دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در سومین سفر خود به منطقه و همراه با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا