مسابقه تیراندازی آزاد قهرمانی استان خوزستان برگزار شد

رقابت‌ تیراندازی آزاد قهرمانی استان به مناسبت عید سعید قربان در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

بصیرت نو‌ خوزستان، به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، رقابت‌ تیراندازی آزاد قهرمانی استان خوزستان به مناسبت عید سعید قربان صبح روز پنج شنبه با حضور تیراندازان استان خوزستان در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

مهرشاد خسروی مهر مسئول کمیته مسابقات هیات تیراندازی خوزستان گفت:  رقابت‌های آزاد تیراندازی قهرمانی استان خوزستان با حضور تیراندازانی در دو بخش آقایان و بانوان و در دو ماده تفنگ و تپانچه به میزبانی هیات تیراندازی شهرستان اهواز و با رعایت کلیه قوانین فدراسیون جهانی ISSF در سالن قدس اهواز برگزار شد.

مسئول کمیته مسابقات این هیات عنوان کرد: در پایان این مسابقه در بخش آقایان ماده تفنگ محمد رضا فلیوش، عباس فرحان احمدی و علی بخشی به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را کسب نمودند همچنین در ماده تپانچه، جمشید اسفندیاری، علی نواصر و میلاد علیمردانی نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

وی افزود: در بخش بانوان و در ماده تفنگ معصومه دشت بزرگ مقام اول را بدست آورد و ساناز صفدری و مریم فرشیدفر به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند همچنین در ماده تپانچه، یاسمن مومن زاده، مریم طهرانی و مژده مرادی فر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

گفتنی است که مهرشاد خسروی، فاطمه حسونی پور، محمود بهرامی، مهدی امیری، معصومه دشت بزرگ، عاطفه محمدی و سید ناصر حسینی داروی و برگزاری این مسابقه را بر عهده داشتند.

در پایان این مسابقه به نفرات برتر لوح تقدیر و مدال یادبود اهدا شد.

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا