ارتقاء بهره‌وری یک دستگاه آنلودر در بندر امام خمینی(ره ) ؛ با انجام تعمیرات اساسی در سیستم انتقال غلات

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از انجام تعمیر اساسی یک دستگاه استراتژیک تخلیه غلات با عنوان تجاری "آنلودر برگا ۱۰۰۱" با تکیه بر توان متخصصان داخلی و همت مهندسان بومی در منطقه خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، دکتر بهروز آقایی با تاکید بر انجام موفقیتآمیز تعمیرات اساسی آنلودر برگا 1001، این دستگاه به چرخه بهره برداری در بندر امام خمینی(ره) برگردانده شد  و موجب جلب رضایت صاحبان کالا، افزایش نرم تخلیه، جلوگیری از اتلاف و ریزش‌مواد و کاهش ضریب خارج از سرویسی تجهیزات گردید.

دکتر آقایی اظهارداشت: این نوع تعمیرات سازه‌ایی از پیچیدگی‌ها و محاسبات بسیار دقیق شامل همترازی داکت‌ها، زنجیر‌ها، سیستم گیربکس و خطوط انتقال غلات برخوردار بود که تحت نظارت معاونت فنی و نگهداری به تولیت  “اداره تجهیزات خشکی” این اداره کل با کیفیت مطلوب انجام شد.

وی افزود : با تلاش‌های صورت گرفته در واحد فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مدت زمان تعمیر این  پروژه مهم حدود ۱۰۰ روز و ۳۵۰۰ نفر ساعت با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال یا موفقیت کامل به سرانجام رسید.

آقایی یادآورشد: از زمان بازگشت این دستگاه به چرخه بهره برداری منطقه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) مدت زمان تخلیه کالاهای اساسی از کشتی‌ها با شتاب و بهره وری بیشتری همراه شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا