انسجام، وحدت و همدلی نیاز امروز‌ مردم اهواز

شهردار اهواز گفت : امروز استان و شهر نیاز به انسجام، وحدت و همدلی دارد،با اختلاف و پراکندگی هیچ نتیجه ای عاید مردم نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، رضا امینی شهردار اهواز در آیین افتتاحیه مسیر L300 تقاطع چند سطحی شهید کجباف که صبح روز یکشنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد اظهار کرد: خدا. را شاکرم به ما توفیق داد خادم مردم شریف اهواز باشیم و از همه عزیزانی که به نحوی در آبادانی، پیشرفت و توسعه شهر اهواز نقش آفرینی کرده اند تشکر می کنم.

امینی عنوان کرد: مردم شریف اهواز علیرغم کاستی ها و نارسایی های بسیار صبوری می کنند و به ما امید می دهند تا در انجام وظایف محوله بتوانیم موفق باشیم.

وی افزود: وظیفه می دانم امانتی که امروز به ما سپرده شده است به نحو احسن به پایان رسانده و تحویل مدیران بعدی دهیم.

شهردار اهواز گفت: حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی فرد نمونه الگوی مدیریت جهادی است و الگو را هم به عرصه ظهور‌گذاشته و هم به ما اموزش داده است . مدیریت جهادی را گاهی می شنویم و استفاده میکنیم ولی حق و شان آن را رعایت نمی کنیم.

امینی با اشاره به اینکه واژه هایی که رهبر معظم انقلاب هر سال به عنوان شعار انتخاب ونام گذاری می کنند ریشه های علمی و کارشناسی دارند تصریح کرد:  مدیریت جهادی همان شرایط جهاد را می طلبد، مدیریت جهادی یعنی همه جهاد با شرایط و ابعاد خودش زیرا جمهوری اسلامی در دنیای دشمنان بسیار دارد.

وی افزود: امروز استان و شهر نیاز به انسجام، وحدت و همدلی دارد،با اختلاف و پراکندگی هیچ نتیجه ای عاید مردم نخواهد شد .

شهردار اهواز با بیان اینکه آنچه مردم امروز از حاکمیت انتظار دارند کار، تلاش و رفع مشکلات در این شرایط سخت معیشتی است تصریح کرد: از همه گروه های مختلف و احزاب در هر حوزه ای که فعالیت دارند استدعا دارم به پیشرفت شهر کمک کنند.

 

امینی بیان کرد: زحماتی در گذشته کلید زده شده و امروز به بهره برداری می رسد ، قطعاً اقداماتی که امروز ما در حال انجام آن هستیم محصولاتش برخی در ایام مسئولیت خودمان و برخی در آینده به مردم نیز هدیه خواهد شد.

این مقام مسیول گفت: بین شورای شهر و شهرداری انسجام و وحدت بسیار خوبی بر قرار است بنده نزدیک به دو دهه سابقه مدیریت کار در شهرداری را دارم و قاطعانه میگویم شورای شهر اهواز در کشور امروز نمونه است و این فرصت استثنایی برای اهواز می باشد که باید از این ظرفیت استفاده کنید .

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که می فرمایند شهردار باید بدانند که ریشه او در شورا است و همچون سربازی به میدان برود، شورا باید بداند این سرباز را پشتیبانی کند و این اتفاق امروز در شورای اسلامی شهر اهواز و شهرداری به خوبی مشهود است و این یک فرصت برای خدمت به مردم می باشد.

شهردار اهواز اظهار داشت:  برگزاری این جلسات و پروژه ها بهانه ای برای ایجاد امید و نشاط به مردم است . ما می توانیم هر چند ماه یک بار با برگزاری یک جلسه گزارشی از تعداد پروژه های انجام شده ارایه دهیم اما حضور هر هفته مان امکان اطلاع رسانی و‌حضور بین مردم را فراهم می‌کند.

امینی با اشاره به اینکه بودن در بین مردم مواهب بسیار بالایی دارد و برکاتی به ما ساری و جاری میشود خاطر نشان کرد: مردم‌  اطلاعات خیلی خوبی به ما می‌دهند که در برنامه‌ریزی‌ها بسیار موثر است، خودمان را نباید جدا و فراتر از مردم مردم طبقه کنیم  زیرا مردم بسیار فهمیده ،نکته‌سنج و مطالبه گران خوبی هستند که نظرات آنها می‌تواند برای ما راه گشا باشد .

وی افزود:  امیدوارم بتوانیم تا پایان سال  ۶۰ پروژه ای که به مردم قول داده و‌اکنون هفته دهم آن هستیم را ارائه کنیم و رضایتمندی مردم را  فراهم کنیم.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه اهواز و خوزستان از زمان دفاع مقدس آسیب‌های جدی به آن ها وارد شده است تصریح کرد: همه شهرها آهنگ توسعه. رشد و حرکت را داشتند اهواز اگه بخواد حقش ادا بشود مدیران و مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند ‌ زحمت های زیادی کشیده شده ولی کافی نبوده و باید بیشتر تلاش و حرکت کنیم تا رفع آن کاستی ها انجام شود.

امینی در پایان عنوان کرد: برنامه های علمی خوبی در حال تدوین است و ساماندهی بازار های غیر رسمی ، رفع سد معابر اصلی شهر، ساماندهی زباله گردها ،ایجاد کارخانه بازیافت نخاله که مذاکرات اولیه آن با سرمایه‌گذار انجام شده به زودی کلید خواهد خورد، ایجاد کارخانه بازیافت زباله در صفیره  نیز  از جمله برنامه‌هایی است که اگر حواشی اجازه دهد با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی شدن آن ها امکان پذیر است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا