استاندار خوزستان در جمع فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی؛ انقلاب بر پایه عدالت اسلامی و حضور مردم شکل گرفته است/همه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند

استاندار خوزستان گفت: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی و حضور مردم شکل گرفته و همه باید کمک کنیم تا اهداف آن محقق شود.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، روزپنجشنبه ۱۹ خردادماه جلسه‌ رابطین شهرستان‌ها و مسئولین مجامع جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان برگزار شد.

صادق خلیلیان در این جلسه اظهار کرد: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی مردم و حضور مردم شکل گرفته و اقتصاد نیز باید به همین صورت باشد و توسط خود مردم اداره شود.

وی با اشاره به پیوند مردم کشور با انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی مردمی بوده همه باید کمک کنند تا اهداف آن محقق شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آمریکا وقتی به جایگاه ایران پی برد قصد داشت با تحریم‌ها مردم را از دولت جدا کند، گفت: دولت قبل ۸ سال فرصت‌های داخلی را برای احیای برجام از دست داد.

وی اهداف دولت انقلابی را مشخص و اراده دولت در تحقق آن‌ها را محکم و استوار دانست و ادامه داد: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تصمیم درستی بود که اقتصاد کشور را از مشکلات نجات می‌دهد.

خلیلیان با بیان اینکه بن‌بستی برای حل مشکلات استان وجود ندارد، افزود: در بحث هفت تپه ظرف مدت کوتاهی اقداماتی انجام و این شرکت سروسامان گرفت.

وی یادآور شد: در حادثه متروپل نیز در ساعت اولیه وزیر کشور در صحنه حاضر شد و ماشین‌آلات و نیروهای امدادی به صحنه آمدند و به مرور تجهیزات تکمیل و آواربرداری به نظم خوبی رسید.

استاندار خوزستان با قدردانی از زحمات کسانی که در حادثه متروپل کمک و امدادرسانی کردند، تصریح کرد: در ابتدای این حادثه برخی می‌خواستند از حادثه سوء استفاده کنند که بر آن‌ها غلبه شد.

وی در پایان بر استفاده از ظرفیت جوانان در کنار تجارب میانسالان و بزرگسالان تاکید کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا