جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد : اولین همایش علمی فرصت ها و چالش های خوزستان برگزار می شود

سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از برگزاری اولین همایش علمی فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال 1401 مورخ 31 خرداد ماه سالجاری در اهواز خبر داد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان  ، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تحقق شعار « تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین » نیازمند اراده جمعی همگان است.
سردار باقری بیان کرد : برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال باید همه دستگاه های اجرایی در کنار مردم، ریل گذاری اقتصادی را در شرکت ها و طرح های دانش بنیان با هدف ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دهیم.
وی در راستای حمایت سپاه حضرت ولیعصر (عج) از نخبگان خاطر نشان کرد : برای دستیابی به راهبردها و راهکارهای توسعه کارآفرین ، کسب و کار و فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات نخبگان ،با همکاری دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی ، صنایع وپارک علم و فناوری استان اقدام به برگزاری این همایش علمی نموده است .

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : ترویج پژوهش هیا بنیادی و کاربردی در بخش های مرتبط ، شناسایی ایده های برتر و تبدیل آن ها به طرح های سازنده از جمله اهداف این همایش می باشد .

سردار باقری اظهار داشت : همایش علمی فرصت ها و چالشهای خوزستان فرصتی است تا شاهد نگاه کارشناسی نخبگان در خصوص مسائل مربوطه باشیم. امید است این رویداد علمی امکان تبدیل آخرین دستاوردهای مرتبط با محورهای همایش را فراهم ساخته و با بهره گیری از نتایج آن ، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت بهبود فرصت ها و برطرف کردن چالش ها ایجاد نماید.

وی افزود: انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی و …..) /کشاورزی، دامپروری و شیلات/صنعت و معدن / محیط زیست، بهداشت و سلامت محورهای اصلی همایش می باشند.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص نحوه شرکت در همایش عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند مقاله های علمی و تخصصی خود را به سازمان بسیج اساتید خوزستان(دبیرخانه همایش) به نشانی ایمیل hamayeshkh1401@gmail.com و یا شماره مجازی ۰۹۱۶۳۰۰۸۷۸۱ ارسال نمایند.

سردار باقری در پایان گفت: به مقالات برگزیده ضمن گواهی رسمی، امتیاز فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ می باشد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا