به همت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان انجان شد؛ نخستین زمین مینی فوتبال  استاندارد استان خوزستان آماده بهره برداری شد

نخستین زمین مینی‌فوتبال استاندارد در استان خوزستان با هدف توسعه سرانه‌ی زیرساخت‌های ورزشی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) آماده بهره‌برداری شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عملیات نصب و راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی منطبق با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال به همت واحد برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع این اداره کل به منظور غنابخشی به اوقات فراغت کارکنان به پایان رسید و آماده بهره‌برداری شد.

با بهره‌گیری از این زمین مینی‌فوتبال که در نوع خود در استان خوزستان بی‌نظیر است، علاوه بر اینکه سرانه‌ی زیرساخت‌های ورزشی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) توسعه می‌یابد، امکان برگزاری مسابقات ورزشی در مقیاس استانی و ملی برای دسته‌جات ورزشی فراهم می‌آید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جریان بازدید از مراحل پایانی آماده‌سازی این زمین ورزشی ضمن اظهار خرسندی از روند اتمام این فضای ورزشی بر به‌کارگیری تمام امکانات برای توسعه فرهنگ ورزش تأکید کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا