در سفر سرزده رئیس جمهور به خوزستان؛ دستور برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل صادر شد/مسئولان نظارت دقیق‌تری بر سازه‌ها داشته باشند

رئیس جمهور گفت:مسئولان باید نظارت دقیق تری بر ساخت و سازها بخصوص ساختمان های بلند مرتبه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور امروز جمعه ١٣ خردادماه پس از بازدید از عملیات آوار برداری ساختمان متروپل آبادان، راهی مینوشهر شد و با خانواده صالحیان پور دیدار کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار جان باختن ۲ دانش آموز و یکی دیـگر از اعضای این خانواده را تسلیت گفت.

آیت الله رئیسی در دیدار با خانواده صالحیان پور به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار کرد: به یقین با مسببان این حادثه برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: مسئولان باید نظارت دقیق تری بر ساخت و سازها بخصوص ساختمان های بلند مرتبه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

رییس جمهور گفت: از دست دادن جمعی از شهروندان آبادانی در این حادثه برای هر ایرانی تلخ و ناگوار است و امروز برای تسکین درد بازماندگان این عزیزان به آبادان سفر کردم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ، فرمانده سپاه ولیعصر (عج)، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان رییس جمهور را در این دیدار همراهی کردند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا