سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان:مهمترین دغدغه سازمان تامین اجتماعی مانع زدایی از مشکلات و کاهش دغدغه کارفرمایان ، پیمانکاران و مردم است

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سومین نشست هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای با هدف بررسی مسائل و رفع مشکلات بیمه ای کارکنان و پیمانکاران شرکت ملی حفاری ایران در سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری برگزار شد .

در این هم اندیشی که با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات اداره کل تامین اجتماعی خوزستان و مدیران شرکت ملی حفاری برگزار شد ، سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان گفت : هدف از برگزاری این هم اندیشی ، افزایش سطح دانش و اطلاعات کارفرمایان ، بهبود تعاملات بین سازمان ها ، افزایش رضایتمندی ذینفعان سازمان تامین اجتماعی ، تشریح اهداف و ماموریت های سازمان تامین اجتماعی می باشد .

وی بیان کرد : با توجه به اینکه سال 1400 به فرموده مقام معظم رهبری ، سال تولید ، پشتیبانی ها و رفع موانع است .  مهمترین دغدغه سازمان تامین اجتماعی رفع مشکلات  و کاهش دغدغه پیمانکاران ، کارفرمایان و مردم است به همین منظور با برگزاری نشست های مختلف سعی در حل مسائل و رفع مشکلات ادارات و دستگاه های استان داریم .

مرعشی افزود : این هم اندیشی به منظور تعامل با شرکت ملی حفاری ایران و حل مشکلات بیمه ای این شرکت  بخصوص بخش پیمان ها و  امور حقوقی برگزار شد .

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در ادامه صحبت های خود به معرفی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گفت : سازمان تامین اجتماعی با تبدیل دو هزار بخشنامه اجرایی به 50 بخشنامه ، گام بلندی در راستای شفاف سازی و دسترسی آسان به قوانین برداشته است . از طرفی به منظور  بالا بردن سرعت پاسخگویی به مخاطبان و حذف کاغذ ،  اقدام به راه اندازی خدمات غیرحضوری نموده است که  این خدمات از طریق سامانه Es.tamin.ir  قابل دسترسی هستند .

در ادامه این هم اندیشی کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی جوابگوی سوالات حضار و کارفرمایان بودند .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا