مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: امروزه قلم، سلاح اصلی مبارزه در دنیاست

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: امروزه قلم سلاح اصلی مبارزه در دنیاست و کسی در این نبرد بی مرز و جغرافیا پیروز است که بتواند با صداقت و درایت و شهامت بر افکار عمومی دنیا تاثیر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشور و پایتخت رسانه ای دفاع مقدس تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» نمادی از تلاش و ایثار سفیرانی است که صادقانه در فرآیند حساس و پیچیده مقابله با جنگ نرم، با سلاح قلم، پای در سرزمین آگاهی گذاشته و با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند.

خبرنگاران، وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش اند و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش ها و مجاهدت های اصحاب قلم و اندیشه است. در دنیایی که جنگ نرم تبلیغاتی و امپراطوری رسانه ای استکبار بر رخدادهای عالم حکومت می کنند و جهت دهی افکار عمومی دنیا را نشانه گرفته اند، رسالت راهبردی و تاثیرگذار اهالی رسانه بیش از پیش مهم و نقش آفرین شده اند.

امروزه قلم سلاح اصلی مبارزه در دنیاست و کسی در این نبرد بی مرز و جغرافیا پیروز است که بتواند با صداقت و درایت و شهامت بر افکار عمومی دنیا تاثیر بگذارد. البته نباید غافل شویم از فضای مجازی که بزرگترین و مهم ترین اسلحه رسانه ای دنیاست، سلاحی که باید توسط نخبگان رسانه ای و متعهد کشورمان مدیریت شود.

تلاش مخلصانه و مجاهدانه این روزهای خبرنگاران در روزهای سخت کرونایی، ایثار جامعه خبرنگاری در دوران هشت سال دفاع مقدس را در یادها زنده کرد. روزگاری که خبرنگاران عزیز در میدان نبرد با دشمن، فداکارانه حاضر می‌شدند و رشادت رزمندگان اسلام را ثبت و ضبط می‌کردند. این روزها نیز خبرنگاران، با همان عزم و اراده، جهاد مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و مردم را در مواجهه با این بیماری همه گیر، برای ثبت در تاریخ، ضبط و روایت می‌کنند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس استان خوزستان بر خود وظیفه می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و همه شهدای راه قلم که در راه انجام رسالت خطیر خویش، به لقاءالله پیوستند و جاودانه شدند، روز خبرنگار را به خبرنگاران پرتلاش صداوسیمای مرکز خوزستان و آبادان، روزنامه نگاران و عکاسان عزیز استان خوزستان که همواره بی مزد و بی منت و متعهدانه در حوزه دفاع مقدس و سنگر تهاجمات فرهنگی و رسانه ای قلم می زنند تبریک عرض نمایم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا