تجلیل از بانوان نمونه عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

از بانوان نمونه و فعال در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، در این آیین مهناز کلهر، معاون توسعه و منابع اداره کل اظهار داشت: در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ اسلامی، ارزشهای دینی و به منظور اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف، بانوان نمونه شاغل در اداره کل و فعال در امر ترویج عفاف و حجاب انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود : خواهران شاغل در این اداره همه نمونه هستند و این انتخاب بر اساس معیارها و شاخص مختلف در راستای حفظ ارزشها صورت می پذیرد.
کلهر ادامه داد: آنچه که ما را متفاوت می کند تکیه بر ارزشها مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی است و رفتار ما بر گرفته از دین ، احادیث و روایات ائمه معصومین (ص) است.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: دشمنان سعی در کمرنگ جلوه دادن ارزشهای ناب اسلامی هستند و با ترفندها و شگردهای مختلف تبلیغاتی، فرهنگ اصیل و اسلامی جوانان این مرز و بوم را هدف خود قرار داده اند.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، تشویق و قدردانی از خواهران شاغل در اداره کل و فعال در ستاد را در دستور کار قرار دادیم که با اهدای لوح تقدیر مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده و با رفع همه گیری ویروس منحوس کرونا برنامه های تقدیر از بانوان با شکوه بیشتری برگزار گردد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا