آئین اهدای ۱۸۷ سری جهیزیه طرح طوبی به زوج های جوان خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ در این آیین که با حضور فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)، معاونت آماد و پشتیبانی، حفاظت سپاه، مدیر کل کمیته امداد و دیگر مسئولین و زوج های جوان برگزار شد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب اظهار داشت: در آستانه ۱۳ رجب و میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) به همین مناسبت و با تأسی از توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان جوانان، تعداد ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هدیه شد، از تلاش های مجموعه گروه های جهادی و حفاظت سپاه تقدیر می گردد.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه این اقدام نوعی جهاد است گفت: در طول سال هم بیش از ۱۷۰۰ جهیزیه اهدا شد، تمام افرادی که دست اندر کار و موثر هستند در جهت حل مشکل نوعروسان و دامادان پیش قدم شوند تا با همت بلند جهادی این اقدامات ارزشمند صورت بگیرد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه ازدواج مورد تاکید دین مبین اسلام و زندگی مجردی مورد غضب دین است، گفت: یکی از توصیه های مهم و اولویت دار دین امر ازدواج و تشکیل خانواده است، خداوند در قرآن بارها زوج‌های را مورد خطاب قرار می دهد.

سردار شاهوارپور در ادامه با اشاره به اهمیت فرزند آوری افزود: هرچه نسل شیعیان و مسلمانان بیشتر باشد، باعث توسعه اسلام و ترس دشمنان است.

شایان ذکر است جهیزیه ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و… بوده و در راستای حمایت از تولید داخل، از کالاهای ایرانی استفاده گردیده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا