برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ دوره آموزشی تشکیلاتی شهید جهان آرا ۴ ویژه مسئولین و شورای بسیج دانشجویی خواهر و برادر از مورخه ۱۳ الی ۱۷ بهمن ماه در شهرستان دزفول برگزار می‌گردد.

مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان خوزستان از برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا با هدف آموزش مباحث تشکیلاتی و معرفتی ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان در بهمن ماه خبرداد.

محمد عزیزی پناه گفت: از جمله رسالت های بسیج دانشجویی کادر سازی و تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی است، لذا در همین راستا در چهارمین دوره شهید جهان آرا  موضوعاتی که لازمه کار تشکیلاتی دانشجویان می باشد را در دو محور معرفتی و تشکیلاتی ، در جهت تقویت کنشگری شبکه جنبشی دانشگاه های استان خوزستان طراحی و اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ظرفیت دوره با ۳۰۰ نفر در تاریخ ۱۳ الی ۱۷ بهمن ماه  در شهرستان دزفول برگزار می گردد.

معاونت رشد و کادر سازی استان خوزستان در ادامه اضافه کرد ؛ در همین بازه زمانی سی و یکمین دوره صافات ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران در شیراز و همچنین چهارمین دوره وارثین ویژه دانشجویان شهرستان ماهشهر برگزار می شود.

مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی خوزستان در پایان افزود: تمام این دوره ها ، با هدف رشد و کادر سازی و تقویت روحیه کنشگری و آموزش مباحث معرفتی و تشکیلاتی مورد نیاز و بروز برای شبکه فعال دانشجویان در بستر دانشگاه های استان خوزستان می باشد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا