شرکت ملی حفاری ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت انجام  می دهد ؛ مشارکت  در اجرای فازهای بعدی حفاری منابع آب زیر زمینی در استان سیستان و بلوچستان

شرکت ملی حفاری ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت  در  اجرای فازهای بعدی پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در استان سیستان و بلوچستان مشارکت و همکاری می کند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مرید پوربابادی مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی سیستان و بلوچستان در این شرکت  روز دوشنبه(1 آذر 1400) در این باره گفت: قرارداد این همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و این شرکت امضاء و مبادله می شود.

وی با اشاره به استقرار دستگاه حفاری سنگین خشکی  78  فتح در منطقه، افزود: در قرارداد جدید همانند قرارداد نخست  عملیات حفاری، رانش و خدمات فنی به عهده شرکت ملی حفاری ایران می باشد.

پوربابادی توضیح داد: پروژه حفاری چاه های آب  در استان سیستان و بلوچستان با هدف تامین آب شرب و کشاورزی در چارچوب یک طرح مطالعاتی که از سوی  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعریف شده است، توسط این شرکت با همکاری یک شرکت دانش بنیان اجرایی گردید.

مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در سیستان و بلوچستان در شرکت ملی حفاری ایران  اظهار کرد: در این ارتباط  از آذرماه سال 1399 تا به امروز  دو حلقه چاه اکتشافی حفر و یک حلقه چاه تعمیر شد که نتایج بررسی های حاصله توسط کارشناسان و دبی آب استحصالی رضایت بخش گزارش  است.

وی به سوابق  ملی حفاری در حفاری چاه های کم عمق، نیمه عمیق و عمیق در سال های گذشته در چند استان و همچنین حفاری چاه های زمین گرمایی (ژئوترمال) در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: حفر چاه های ژرف از سوی این شرکت تجربه ای ارزشمند برای متخصصان شرکت است خاصه که شیوه کار و رعایت نکات فنی و ایمنی با توجه به رفتار چاه همانند حفر چاه های نفت و گاز می باشد.

پوربابادی انتقال دستگاه حفاری و متعلقات آن در قالب 150 محموله ترافیکی به  مسافت طولانی حدود یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از اهواز تا موقعیت حفر چاه ها در حدفاصل زابل تا زاهدان، خدمات پشتیبانی مرتبط ، استفاده از تیم های منسجم عملیات جابجایی و  هماهنگی های لازم با پلیس راهور در مسیر گذر از چند استان را از ویژگی های نقل و انتقال دکل در موقعیت پیش گفته عنوان کرد.

مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در سیستان و بلوچستان در شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط تردد ایمن کارکنان  با ایجاد خط پروازی مستقیم اهواز به زاهدان و بالعکس،  پشتیبانی کالا و مواد، کالا رسانی و خدمات فنی را از دیگر اقدامات به عمل آمده در این زمینه برشمرد و افزود: ملی حفاری با داشتن امکانات ، تجهیزات، نیروهای متخصص مجرب و دانش فنی لازم  آمادگی و امکان حضور در اجرای   پروژه های بزرگ ملی و  منطقه ای را دارد.

وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران نسبت به این پروژه نگاه درآمد زایی نداشته و هدف مدیریت ارشد شرکت خدمت به مردم منطقه است، اظهار کرد: حضور مستمر و موثر مقامات و  مسئولان استان سیستان و بلوچستان اعم از استاندار، فرمانداران، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه و جماعات در موقعیت استقرار دستگاه حفاری و همکاری موثر آنان از مواردی است که موجبات دل گرمی و رضایت خاطر همه همکاران در خدمت به مردم شریف منطقه را فراهم آورد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا