تمامی محورهای خوزستان باز هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : با ریزش برداری و پایین آمدن سطح آب در برخی نقاط کوهستانی و جاده ها بر اثر بارندگی اخیر ، در حال حاضر تردد در تمامی راه های استان خوزستان برقرار است.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، محمد جولانژاد با اشاره به بارندگی ۲۴ ساعت اخیر در تعداد بسیاری از شهرهای استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چهار محور اصلی و روستایی سطح استان به دلیلی ریزش کوه دچار انسداد شد که با تلاش راهداران در همان ساعات اولیه رفع انسداد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان فاقد انسداد می باشند گفت : محور مسجد سلیمان – لالی و سه محور از راه های روستایی شهرستان گتوند دچار ریزش کوه و آب گرفتگی جاده شد که مهمترین آنها محور گتوند – اقیلی – شوشتر می باشد و پس از عملیات ریزش برداری تردد برقرار شد .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد : در پی وقوع بارش تمامی نیروهای راهداری استان خوزستان در آماده باش کامل بسر برده و در صورت مشاهده هرگونه انسداد محور وارد عملیات خواهند شد

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا