به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد و آغاز هفته بسیج در آیینی از جمعی شاغلین ایثارگر شرکت نفت و گاز اروندان تجلیل شد

بصیرت نو خوزستان :به گزارش  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ روز پنجشنبه(۲۷ آبان ۱۴۰۰) به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد و آغاز هفته بسیج طی آیینی از جمعی شاغلین ایثارگر شرکت نفت و گاز اروندان در سالن اجتماعات ساختمان هماهنگی این شرکت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تجلیل به عمل آمد.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در سخنانی ضمن پاسداشت این مناسبت و تجلیل از رشادت‌ها و دلاورمردی های رزمندگان و مردم منطقه در دوران دفاع مقدس به ویژه شکست حصر سوسنگرد، فرمودن: آبادانی امروز منطقه نفتی غرب کارون مرهون ایثارگری ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان سلحشور و ساکنان غیور و شجاع دشت آزادگان است.

وی همچنین با تبریک سالروز  تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، افزود با توجه به شرایط و موقعیت عملیاتی این شرکت انتظار می رود که کارکنان سختکوش این مجموعه با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در جهت اعتلای صنعت نفت و عمران و آبادانی منطقه نهایت همت و تلاش خود را به کار گیرند.

مهندس عذاری اظهار کرد: همه تلاش مدیریت شرکت ایجاد انگیزش و رضایتمندی کارکنان در راستای برنامه‌ ریزیها و سیاست گذاریهای شرکت ملی نفت ایران می باشد که بخشی از آن در حال پیگیری جدی و بخشی هم اجرا شده است.

ایشان افزودن رویکرد مدیریت جدید شرکت نفت و گاز اروندان در دولت مردمی وانقلابی سیزدهم استفاده ویژه از نیروهای ایثارگر دارای تجربه،تخصص، تقوا و روحیه انقلابی گری در عرصه های گوناگون خواهد بود.

در این آیین دکتر جبار سعیداوی از فرماندهان، یادگاران جنگ تحمیلی و استاد دانشگاه در ابتدا در مورد دکترین نظامی جمهوری اسلامی و همچنین شرایط اول انقلاب و ضرورت تشکیل بسیج و سپاه پاسداران و همچنین پیشنه ای از رویدادهای سیاسی و نظامی جنگ ۸ ساله، اتفاقات مهم میدان نبرد، حمایتهای دشمنانمان الخصوص امریکا و بعضی از کشورهای منطقه و اروپایی از رژیم بعث عراق در مُسلح کردن صدام و حمایتهای میدانی و اطلاعاتی آنها در بسیاری از عملیاتها توضیحاتی ارائه کردن.

ایشان در ادامه با بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس و ایثار، مقاومت و جانفشانی رزمندگان و ملت بزرگ ایران و خوزستان قهرمان بیان فرمودن و از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم تجلیل کرد.

در این آیین که  برخی از مدیران و روسای شرکت نفت و گاز اروندان نیز حضور داشتند هر یک از حاضرین ایثارگر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و طرح مشکلات پرداختند که از سوی مدیرعامل توضیح و بر پیگیری مواردی تاکید ویژه شد.

گفتنی است این نشست اولین جلسه از بدو تاسیس شرکت نفت و گاز اروندان با ایثارگران شاغل بوده است که مورد استقبال و رضایتمندی مدعوین گردید. این جلسه با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل ها فقط میزبان جمع اندکی از عزیزان ایثارگر رسمی، قراردادی و پیمانکاری بوده است و با رویکرد مدیریت انقلابی جدید شرکت اروندان تاکید شده است این روال ادامه خواهد داشت و بزودی در شهر خرمشهر و در مناسبتهای آتی میزبان تمامی ایثارگران و خانوادهای محترم پرسنل خواهند بود.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا