متخصصان شرکت ملی حفاری ایران موفق شدند، حفر و تکمیل 41 حلقه چاه های نفت و گاز در 7 ماه سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور

متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در 7 ماه سال جاری موفق به حفر و تکمیل 41 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت در این باره گفت: از این تعداد چاه 4 حلقه توسعه ای، 2 حلقه اکتشافی و 35 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: 32 حلقه از مجموع چاه ها در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 5 حلقه در حوزه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در قالب پروژه و 2 حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل گردید.

زنگنه اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال متراژ حفاری چاه ها با کاربست ناوگان حفاری این شرکت به رقم 44 هزار و 934 متر رسید.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: هم اکنون 13 دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی این شرکت در موقعیت های عملیاتی در حال جابجایی می باشد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا