مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تکریم از خالق ناب ترین حماسه های تاریخ کشور است

سردار مرادحاجتی گفت: تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از خالق حماسه هایی است که طلایی‌ترین برهه تاریخی کشور را رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، جلسه کمیته هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان روز سه شنبه با حضور مسئولین استانی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش سراسری تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در اولین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از خالق حماسه هایی است که طلایی ترین برهه تاریخی کشور را رقم زدند.

وی با اشاره به سهمیه 20 هزار نفری استان خوزستان در همایش سراسری تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، افزود: این همایش با محوریت اهواز و همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات سازمان آب و برق خوزستان برگزار خواهد شد و ما امسال تلاش کرده ایم که خدمت همه اقشار، اصناف و ترکیب متنوعی از عزیزان ایثارگر باشیم.

سردار مرادحاجتی ضمن تقسیم وظایف و تکالیف دستگاه‌های عضو کمیته تجلیل از پیشکسوتان ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان، تاکید کرد: همه نهادها، سازمان ها، ادارات و مسئولین باید کمک و همراهی کنند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از پیشکسوتان عزیز عرصه جهاد، ایثار و شهادت تجلیل کنیم ضمن اینکه معتقدیم همه مردم پایتخت دفاع مقدس قابل تقدیر و تکریم اند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا