مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛ آمادگی مراکز فرهنگی استان برای گسترش واکسیناسون کرونا

سردار مرادحاجتی از آمادگی همه مراکز فرهنگی استان خوزستان حهت خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و گسترش واکسیناسیون عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، در لبیک به فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش های بهداشت و درمان کشور، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کرد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز دستورات لازم برای آمادگی همه مراکز فرهنگی استان حهت خدمت رسانی در حوزه بهداشت و واکسیناسیون را صادر کرد.

وی در اولین اقدام، انجام واکسیناسیون همه کارکنان و سربازان شاغل در حوزه دفاع مقدس را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: فرمان رهبری معظم کل قوا یک لحظه نباید روی زمین بماند و همه باید همچون دوران دفاع مقدس لباس رزم سفید خدمت بپوشند و جهت واکسینه کردن آحاد جامعه و مبارزه با ویروس کرونا به میدان بیایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرزندان خلف مکتب دفاع مقدس اند که یاد گرفته اند در همه سختی ها و بحران ها و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا جانشان را فدای ملت کنند و ما خادمین حوزه دفاع مقدس سرزمین مواکب اباعبدالله الحسین(ع) نیز با همه ظرفیت موجود آماده انجام هرگونه خدمت به ملت در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا