همزمان با واکسنیاسیون سراسری در کشور انجام شد؛ دریانوردان در بندر امام خمینی(ره) واکسینه شدند

با هدف ایمن‌سازی دریانوردان کشور در برابر ویروس کرونا و همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری، دریانوردان در بندر امام خمینی(ره) دوز نخست واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه، فرآیند واکسنیاسیون دریانوردان در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به صورت گروهی آغاز شد.

دریس در ادامه افزود: در جریان این برنامه واکسنیاسیون شماری از افسران و راهنمایان کشتی‌ها در مجتمع بندری امام خمینی(ره) بدون لحاظ شرایط سنی و بر حسب ضرورت شغلی به منظور ایمن‌سازی آنان در برابر خطرات آلودگی به ویروس کرونا هنگام مواجهه با کشتی‌های ورودی از نقاط مختلف جهان دوز نخست واکسن خود را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مذکور، واکسنیاسیون کارکنان بخش دریایی به ویژه دریانوردان شاغل در شناورهای خدماتی در اولویت قرار گرفته و به تدریج بر تعداد دریانوردان واکسینه شده افزوده می‌شود.

یاداور می‌شود مرکز HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بر اساس توافق بین وزارت بهداشت و درمان و سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واکسنیاسیون دریانوردان، با ارسال فهرست اسامی شاغلین در بخش‌های دریایی مجتمع بندری امام خمینی(ره) ، تمهیدات لازم برای اولویت‌بخشی به آنان را فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا