نیروگاه رامین اهواز اولین نیروگاه کشور در واکسیناسیون ویروس کرونا

در راستای صیانت از منابع انسانی و تداوم پایداری تولید برق ، واکسیناسیون تمامی کارکنان نیروگاه رامین اهواز با همکاری مرکز بهداشت شرق اهواز و شهرستان باوی در محل درمانگاه این نیروگاه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: صیانت از سلامت همکاران همواره بعنوان یکی از مهمترین رویکردهای این مجموعه می باشد و با شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون نیز برنامه ریزی و اقدامات متعددی جهت کنترل و مقابله با این ویروس انجام دادیم.

محمدی ضمن تقدیر از عملکرد شایسته اداره H.S.E نیروگاه در اجرای برنامه های کنترلی ، مراقبتی و بهداشتی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا ، پیگیری های مستمر حراست و امور محرمانه در تخصیص سهمیه واکسن کرونا جهت واکسیناسیون همه کارکنان نیروگاه را اقدامی جهادی دانست.

وی با اشاره به اجرای این طرح در نیروگاه رامین بعنوان اولین نیروگاه کشور در این عرصه افزود : از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان نیروگاه رامین همچون سایر تلاشگران صنعت برق در گروه یک مشاغل ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا محسوب شده و بصورت شبانه روزی و با حداکثر ظرفیت در جهت تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی مستمر به مردم و مراکز بهداشتی  و پزشکی تلاش کردند تا همگام با حافظان سلامت نقش حیاتی خود را در این برهه از زمان به خوبی ایفاء نمایند.

محمدی ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه کارکنان نیروگاه و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جاسم حمیدی ، تعدادی از همکاران بازنشسته و خانواده برخی از کارکنان که بدلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشتند، از تداوم برنامه های مراقبتی ویژه این بیماری بمنظور صیانت از سلامت کارکنان نیروگاه تاکید نمود.

ویدا صادقی مدیر اداره  H.S.E نیروگاه رامین نیز اظهار داشت : از ابتدای شیوع این اپیدمی تاکنون سعی نمودیم با  اجرای شیوه نامه های بهداشتی و اجتماعی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی متعددی را صورت دهیم .
صادقی ضمن تقدیر از همکاری کلیه کارکنان در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی  افزود: خوشبختانه با توجه به فرهنگ بالای کارکنان نیروگاه و همچنین رعایت این پروتکل ها کمترین آسیب را با توجه به جمعیت حدود 1400 نفری نیروگاه متحمل شدیم و امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون و تداوم برنامه های مراقبتی شاهد گذر از این بحران باشیم.

وی با اشاره به حضور مستمر و گروهی کارکنان نیروگاه در بخشهای مختلف فنی ، اداری و خدماتی بمنظور انجام وظایف سازمانی خود گفت : برخلاف بسیاری از شرکتها و سازمانها ، ماهیت فعالیت نیروگاه رامین مبتنی بر نیروی انسانی و کارگروهی است و همین موضوع ما را با چالشهای متعددی همراه ساخت و پس از پیگیری های مستمر با مراکز بهداشت شرق اهواز و شهرستان باوی توانستیم طرح واکسیناسیون کلیه کارکنان این مجموعه را  اجرایی کنیم.

صادقی  افزود : این اکیپ روزانه بطور میانگین 300 نفر از پرسنل را بدون شرایط سنی واکسینه می کنند و امیدواریم تا پایان هفته شاهد اجرای کامل مرحله اول این طرح در نیروگاه باشیم.

مدیر  H.S.E نیروگاه همچنین اظهار داشت : طرح واکسیناسیون به منزله صیانت کامل و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی نیست و رعایت این پروتکل ها توسط کلیه کارکنان تا پایان این اپیدمی ضروری خواهد بود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا