رئیس بیمارستان گلستان اهواز: ظرفیت بخش های بیمارستان‌ در حال تکمیل است

رئیس بیمارستان گلستان اهواز، ازدحام ناشی از هجوم مبتلایان موج پنجم کرونا به این بیمارستان را "بی‌سابقه و هولناک" خواند و از مردم خواست تا هشدارهای بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،رئیس بیمارستان گلستان اهواز، ازدحام ناشی از مراجعه مبتلایان موج پنجم کرونا به این بیمارستان را “بی‌سابقه و هولناک” خواند و از مردم خواست تا هشدارهای بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز ضمن بیان این مطلب افزود: فشار ناشی از هجوم بی‌سابقه‌ی شمار مبتلایان کرونا در روزهای اخیر را بسیار نگران‌کننده و مرگبار توصیف کرد و افزود: کادر درمان بیمارستان‌ها بسیار فرسوده و خسته‌تر از قبل شده‌ است، بسیاری از اساتید، پزشکان و همکاران ما به کرونا مبتلا و برخی دچار لطمات جبران‌ناپذیری شده‌اند و حتی تجهیزات دارویی و امکانات پاسخگوی این همه بیمار کرونایی نیست.

دکتر میثم معزّی گفت: با تمهیدات، تلاش‌های صورت گرفته و تعریف فرآیندهای لازم برای افزایش حداکثری ظرفیت پذیرش مبتلایان سرپایی کووید-۱۹، در چند روز گذشته نیمی از کارکنان دیگر بخش‌های بیمارستان برای ساماندهی، پذیرش و درمان بیماران کرونایی به اورژانس بیمارستان گلستان گسیل شد اما در صورت ادامه روند صعودی تعداد مراجعه‌کنندگان، قطعاً مشکلات ما بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: طی هفته‌ی گذشته بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی برای دریافت دوزهای داروی رمدسیویر، بصورت سرپایی به درمانگاه ویژه این بیماری در مجتمع اورژانس مراجعه کردند که این حجم از مراجعه‌ی بیماران از ابتدای شیوع پاندمی کرونا، بی‌سابقه است.

دکتر معزّی تصریح کرد: این بسیار تأسف‌بار و دردناک است که هنوز شاهد عدم استفاده برخی افراد از ماسک، تجمعات غیر ضروری و بازارهای شلوغ در جای جای شهر هستیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا