نیروگاه رامین اهواز عامل قطعی برق در استان خوزستان نیست

احتراما پیرو انتشار مصاحبه دکتر سید کریم حسینی رئیس محترم مجمع نمایندگان خوزستان در فضای مجازی در خصوص نقش نیروگاه رامین اهواز در خاموشی های اخیر استان خوزستان و کشور توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارائه می شود.

پایگاه خبری بصیرت نو، روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز پیرو انتشار مصاحبه دکتر سید کریم حسینی رئیس محترم مجمع نمایندگان خوزستان در فضای مجازی در خصوص نقش نیروگاه رامین اهواز در خاموشی های اخیر استان خوزستان و کشور اعلام کرد : همانطور که مستحضرید با توجه به گرمای زودهنگام سال جاری ، کاهش نزولات جوی و کاهش سطح ذخیره سدها بمنظور پشتیبانی از شبکه برق کشور بویژه در پیک مصرف برق و همچنین رواج گسترده استخراج رمز ارزها و مصرف بی رویه شاهد چالشهایی در عرصه برق هستیم .

این نیروگاه با ۶ واحد تولیدی تامین کننده برق عمده استان است و هم اکنون 5 واحد تولید برق این نیروگاه در مدار قرار داشته و واحد شماره 6 نیز بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و طبق دستورالعمل های تخصصی و بمنظور ارتقاء سطح تولید برق بویژه در تابستان پیش رو از دی ماه سال گذشته از مدار خارج و با همت و تلاش متخصصان نیروگاه مراحل نهایی تعمیرات اساسی این واحد نیروگاهی با وجود چالشهای متعدد اقتصادی ناشی از تحریمها و کاهش نقدینگی در حال اجرا می باشد.

لذا مجموعه مدیریتی این نیروگاه هیچ قصوری در اجرای مسئولیت ها و روند تعمیرات اساسی این واحد تولیدی و همچنین رفع مشکلات سایر واحدها نداشته و مجموعه نیروگاه رامین نیز با وجود شرایط سخت بحران کرونا متعهدانه و مسئولانه و در شرایط سخت کاری مرتبط با تولید این انرژی جهت اجرای دقیق و تخصصی این پروژه تلاش می کنند و همچنان طبق رسالت خویش در جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی و خدمت رسانی مستمر به مردم نقش آفرینی می کنند.

این در حالیست که طی ماههای گذشته سایر واحدها و بخشهای مختلف نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان مورد تعمیرات میان دوره ای و تخصصی قرار گرفته که رفع محدودیت های ۳۰ الی ۵۰ مگاواتی واحدهای ۲ ، ۳ ،۴ و ۵ نیروگاه پس از سالها محدودیت از مهمترین اقدامات اخیر بوده است.

در پایان این اطمینان خاطر را به مردم شریف استان خوزستان خواهیم داد که تلاشگران نیروگاه رامین اهواز همه اهتمام و توان خود را همچون گذشته در جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی بکار گرفته تا تابستانی توام با آسایش را برای مردم به ارمغان آورند.
همچنین از همه آحاد مردم شریف استان نیز دعوت می شود تا با صرفه جویی در این انرژی بویژه در ایام پیش رو ، همراه و همیار مجموعه صنعت برق باشند تا همه مردم بتوانند از این نعمت بطور مستمر برخوردار باشند.

با احترام – روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا