رکورد توسعه پست برق ام الدبس خوزستان در 15 روز

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: طرح توسعه پست ام الدبس با نصب یک ترانس 30 مگاولت آمپری در مدت 15 روز به پایان رسید که در نوع خود یک رکورد اجرایی محسوب می شود.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: با توجه به بازدید وزیر نیرو از پست ام الدبس و ضرورت توسعه آن به علت افزایش دیماند مصرفی، عملیات نصب و راه اندازی ترانس دوم این پست به ظرفیت 30 مگاولت آمپر همراه با یک بی 132 کیلو ولت ورودی و 3 فیدر 33 کیلو ولت در دستور کار قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی گروه های اجرایی در مدت 15 روز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه زمان معمول اجرای این پروژه ها 3 ماه می باشد تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع آبرسانی و لزوم توسعه پست، با اتخاذ تمهیدات لازم، افزایش تعداد گروه های اجرایی و کار شبانه روزی همزمان آنها در چند بخش پست، خط و عملیات ساختمانی و تامین تجهیزات لازم مورد نیاز، این بازه زمانی سه ماهه به 15 روز کاهش یافت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: پست ام الدبس در حال حاضر آماده بهره برداری و برق دار شدن است و بعد از هماهنگی های لازم وارد مدار می شود.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا